Petrol Burner - Gra wyścigowa (WIP)

game-design
projektowanie-gier

#1

Witam
Pracuję nad swoją grą. Będzie to gra wyścigowa z akcją osadzoną w japonii. Grafika będzie stylizowana, z ciemnymi liniami na krawędziach jak w borderlands.
Auta będą kanciaste z elementami z wyścigów typu spojlery.
Projekt będzie robiony w UE4. Obecnie stylistyka nie jest jeszcze dopracowana, wyszło coś pomiędzy stylizowaną a rzeczywistą.
Model jazdy wymaga napisania na nowo, obecnie gra używa tego wbudowanego w UE4.
Docelowo miały być też auta offroad wraz z torami pod nie, jednak co do tego nie jestem pewien. Na pewno znajdzie się drift i tory pod to.
Wszelkie uwagi mile widziane, game design document nie jest gotowy. Nie wiem jak duża powinna być gra i co powinna zawierać, aby kogoś zainteresowała i projekt na siebie zarobił.

Można pograć w wersje alpha 0.1 link tutaj:
https://drive.google.com/open?id=1_FxLTLDbiJC9tPNIL8V82u104WcPtS6t

Dla osób, które chcą śledzić projekt:
Facebook: https://www.facebook.com/PetrolBurnerGames
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCU4AgYp9AVqsPf1ftyDX8oQ/

Screenshots:



#2

Nie testowałem gry, ale screeny oraz grafika wygląda obiecująco. Trochę małe kółka na tym torze są. A generalnie graficznie całkiem spoko. A i fizyka też działa nieźle. Mimo wszystko stylistyka samochodu nie pasuje zbytnio do otoczenia. Też nie dawałbym na starcie tego efektu opadającego na tor samochodu (ale to moje osobiste odczucie).


#3

Pierwszy tor specjalnie jest taki krótki, miało być tylko do tego dema. Drugi tor jest dłuższy, zachęcam do pobrania gry. Opadające auto nie było specjalnie, dzięki za zwrócenie uwagi. Ogólnie projekt przejdzie sporą zmianę, bo rezygnuję ze stylizowanej grafiki na rzecz realistycznej. Nowe screeny będą pewnie dopiero po nowym roku.