Pierwszy level design - wideo


#1

Cześć,
przy odrobinie samozaparcia i pomocy użytkowników tego forum, udało mi się ukończyć mój pierwszy level design. Byłbym wdzięczny gdybyście rzucili na niego okiem i ewentualnie wypowiedzieli się co myślicie, jakie błędy wam się rzucają w oczy, a co jest ok. itd. :slight_smile:

Główne założenia:

  • level pod open world RPG
  • chciałem stworzyć pustynne miasto z wyraźnym podziałem na przestrzenie wewnątrz, w których można zdobywać questy, odwiedzić kowala itd. coś w stylu Orgrimmar w WoWie.
  • wybrałem poniższy conceprart jak punkt wyjścia do stworzenia levelu:

Tutaj załączam wideo, a poniżej screeny z bardziej istotnych elementów levelu.

  1. w centralnym punkcie drugiego planu kamienny most prowadzący do chaty wodza
  2. Karczma
  3. wejście do fortu
  4. Targ otwierający się na arenę walk
  5. Arena walk
  6. Kopalnia
  7. Ukazująca się chata wodza
  8. Zejście do kopalni


Wejście do kopalni, które może być początkiem osobnego levelu


9. Ponownie most prowadzący do chaty wodza, ściągający gracza w to miejsce


fioletowe flagi nadające kierunek


11. Jaskinia maga


10. Ukryta część levelu, gdy gracz zdecyduje się zeskoczyć do wody, odkrywa podziemną jaskinie ze skarbem

12. miejsce skarbu
13. Nakierowanie gracza do wyjścia


By wyjście z samej jaskini nie było nudnym korytarzem, gracz poza nagrodą w postaci skarbu przechodzi przez “krajobrazowo atrakcyjną” część levelu.


Najście na chatę wodza.


#2

To robi wrażenie. Mapa rozległa i z ciekawymi miejscówkami. Z gotowymi teksturami i modelami wyglądała by obłędnie. Osobiście starał bym się dodawać barierki tam gdzie schodki lub mostki.


#3

No ok, co tu można powiedzieć, level jak level nic specjalnego, aby dokładnie ocenić pracę musiałbyś ją ukończyć w całości a teraz co można oceniać, rozmieszczenie elementów? bo architektury w zasadzie tutaj nie ma. Concept art jest twój czy sciągnąłeś z neta?


#5

Nie planuje wychodzić poza ramy level design, mógłbyś rozwinąć co masz na myśli w kwestii architektury? Co do concept artu, to nie jest mój.