Pizza Man - Nowa Gra ( Produkcja I problemy z nia zwiazane)


#1

Witam serdecznie

Robie kolejny swoj projekcik ,tym razem gra w trybie First Person.
W ktorej wcialamy sie w osobe sprzedajaca pizze wlasnej produkcji . Pizze sa beznadziejne z czyasem gdy uzbieramy u farmerow swieze pomidory , make , ser itd… nasza pizza bedzie coraz lepsza coraz lepiej smakowac klientom .

ma to bycraczej mala gierka
jednak napotykam pierwsze prblemy juz na samym starcie .

Narysowalem sobie przykladowy teren do testowania i stworzylem ruch gracza - co niestety mi sie nie udaje to wspiac pod te gorki ktore stworzylem - moj zawodnik caly czas sie porusza po osi X i Y a Z zawsze jest rowna 0 … czyli przebija sie przez gorki .

Jak to naprawic ? Napewno wiecie .

Dziekuje i pozdrawiam


#2

a jak wygląda playercontroler* czy co tam masz :smiley: pokaż kod.
chyba ci się osie posmyrały mapa widziana z gory ma współrzędne XZ a oś Y góra dół


#3

A masz collidery podłączone do gór? Masz fizykę własną czy wprost z unity, rigidbody itp?


#4

Collidery powinny być typu Mesh collider a nie box oczywiście