Pizza Man - Nowa Gra ( Produkcja I problemy z nia zwiazane)


#1

Witam serdecznie

Robie kolejny swoj projekcik ,tym razem gra w trybie First Person.
W ktorej wcialamy sie w osobe sprzedajaca pizze wlasnej produkcji . Pizze sa beznadziejne z czyasem gdy uzbieramy u farmerow swieze pomidory , make , ser itd… nasza pizza bedzie coraz lepsza coraz lepiej smakowac klientom .

ma to bycraczej mala gierka
jednak napotykam pierwsze prblemy juz na samym starcie .

Narysowalem sobie przykladowy teren do testowania i stworzylem ruch gracza - co niestety mi sie nie udaje to wspiac pod te gorki ktore stworzylem - moj zawodnik caly czas sie porusza po osi X i Y a Z zawsze jest rowna 0 … czyli przebija sie przez gorki .

Jak to naprawic ? Napewno wiecie .

Dziekuje i pozdrawiam


#2

a jak wygląda playercontroler* czy co tam masz :smiley: pokaż kod.
chyba ci się osie posmyrały mapa widziana z gory ma współrzędne XZ a oś Y góra dół


#3

A masz collidery podłączone do gór? Masz fizykę własną czy wprost z unity, rigidbody itp?


#4

Collidery powinny być typu Mesh collider a nie box oczywiście


#5

Siemka dziekuje bardzo za podpowiedzi , jakos sobie z tamtym problemem poradzilem . Cos bylo wlasnie popsute w colliderach ale krok po kroku sprawdzilem i jakos poprawilem .

Wkoncu mam postac do swojej gry - tak wyglada pierwszy typ jeszcze nie jest zriggowany . Ale kilka w takim klimacie postaci powstanie .
Jak myslicie spoko ?


#6

Jest spoko, przecież liczy się tylko to że prace idą do przodu.


#7

Dla mnie spoko. Lubię dziecinne style.
Ale do postaci do gry rig i to czy się nie psuje przy animacjach jest dość kluczowe.
(Zwłaszcza te usta żeby animować, jak będzie uśmiechnięty albo smutny z takim designem ust może fajnie robić)

Nie czuje jaki to ma być gameplay, ale rozumiem że to bardziej portfolio graficzne to spoko.
Jak nie gra to może animacja typu cutscene na silniku wyjdzie.