Potrzebuję planu/projektu/harmonogramu prac lub też informacji jak posiąść tą wiedzę nie czytając kilku książek, co trzeba zrobić aby stworzyć grę wyścigową typu endless runner w której omija się inne pojazdy. Chcę aby gra była oparta na modułach które będę mógł potem dalej rozbudowywać. Wiem, że takich gier jest na rynku pełno, ale taki właśnie mam plan i to chcę wykonać.
(Kupiłem na Udemy lekcję z endless runerem, ale chciałbym to przyszykować od strony papierkowej aby mieć wszystko zapisane.)
Najlepiej Harmonogram typu:
I. Trzeba stworzyć/zrobić/napisać(kupić w sklepie Assetstore):
- To (np: stworzyć/kupić modele pojazdów)
- To (kupić na Assetstore system zarządzania ruchem)
- To (kupić system sterowania autem na Assetstore)
- …
… - I to (stworzyć Hall of Fame)
II. Tworzymy gre
- No właśnie co i w jakiej kolejności?
itd.
Co do tej pory zrobiłem:
Mam tytuł.
Mam Filary projektu
Mam wstępną mechanikę
Mam zarys intra
Wiem, że chcę zaimplementować mikropłatności
Wiem, że będę potrzebował systemu testów/testerów
Wiem, że chcę aby drogi były tworzone z modułów w locie.
Wiem, że chcę zaimplementować dodatkowy filtr końcowy na grafice typu dithering.
Mam pomysł na typ grafiki
Mam część grafiki
Wiem, że będę potrzebował dobrą muzykę.
Co jeszcze?
Ewentualnie szukam osoby która już ukończyła podobne projekty, zechce podzielić się wiedzą i ustrzec mnie przed typowymi błędami. Może być za pieniądze, proszę wtedy o podanie orientacyjnego kosztu, proszę wziąć pod uwagę, iż chcę kompletny harmonogram, nie kilkanaście linijek które sam mogę napisać. Więcej szczegółów mogę podać w wiadomości prywatnej.