PLOXTER [Android][Darmowa]


#1

Witam!
Chciałbym zaprezentować moją drugą grę - Ploxter.


Google Play




Ploxter to gra, w której najważniejszy jest twój czas reakcji. Przesunąć w górę? Może w dół? Ale co z przesuwaniem w prawo? Nie zapomnij o lewej stronie.
Łatwy na początku, ale z czasem staje się trudniejszy, o wiele trudniejszy. Będziesz w stanie myśleć wystarczająco szybko?
Zdobywaj różne osiągnięcia i konkuruj z ludźmi z całego świata. To wszystko w tym samym czasie, kiedy Ty będziesz grał w minimalistyczną, ale wciągającą grę.
W Ploxterze musisz przesunąć palcem w odpowiednią stronę, ale gra staje się trudniejsza im więcej punktów zdobyłeś. Gra jest prosta, ale wciągająca. Postaraj się przebić swój poprzedni wynik.
Odblokuj wiele różnych kształtów i wybierz ten, który podoba ci się najbardziej. Piękne kształty czekają na ciebie i na twój wybór!
Jesteś lepszy od swoich znajomych? A może jesteś lepszy od całego świata? Przekonajmy się!

Bardzo proszę o podzielenie się opiniami o mojej grze :slight_smile: Pozwolą mi one poprawić tą grę i stworzyć kolejną, lepszą. Dopiero uczę się programowania, więc nie jest to jakaś najwspanialsza, pozbawiona błędów gra, ale wciąż staram się poprawić. Wszelkie uwagi mile widziane :smile:


#2

Super pomysł :slight_smile:

Czy nie chciałbyś dać wzmianki na stronę główną www.gamedev.pl?
Instrukcja: https://github.com/gamedevpl/www.gamedev.pl/tree/master/highlights


#3

Fajna gra, powinna mieć dużą ściągalność, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce.


#4

Dzięki :smile:
Wydaje mi się, że dodałem grę, ale nie jestem do końca pewien (nie rozumiem jeszcze githuba do końca :joy:)


#5

Gra mechanicznie banalna, wykorzystująca jedynie eskalację do utrzymania uwagi gracza, z wręcz idiotycznie prostą grafiką i sterowaniem tak prostym, że 3 latek ogarnie.
Jak to skomentować…

Świetna gra, naprawdę! Właśnie tak powinna wyglądać dobra gra mobilna! (pomijam RPGi etc., które są tworzone pod konkretny target, a nie pod casuali, którzy zagrają pięć minut w autobusie lub na kiblu :stuck_out_tongue: )
Banalna mechanika i banalne sterowanie sprawiają, że nie jest problemem wejść do gry i od razu załapać o co chodzi. Wspomniana wyżej eskalacja sprawia, że gra zawsze będzie ciężka dla gracza, a jednocześnie rozgrywka jest bardzo krótka, co sprawia, że gracz nie ulegnie zmęczeniu w trakcie jej trwania. Klasyczny mechanizm highscore i sklep sprawiają, że “postęp” gracza jest mierzalny i chce on osiągać coraz więcej. Good job!
Co prawda jest takich gier sporo, więc raczej światowy hit w rodzaju flappy birda to nie będzie, ale wyczuwam ocenę 4,2+ i 100.000 pobrań wkrótce :smiley:


#6

@Cadogan
Dzięki za miłe słowa :slight_smile: Nie spodziewamy się aż tylko pobrań, ale mamy nadzieje, że (jakoś) uda nam się zdobyć około 10000 pobrań :slight_smile: