Początkujący Game Designer poszukuje zajęcia i doświadczenia

game-design

Hejka wszystkim,
Mam na imię Mateusz i od jakiegoś czasu poświęciłem się tak zwanemu game designowi :slight_smile:
Nie ukrywam, nie mam doświadczenia w tym ( komercyjnego oczywiście ), czasem zdarzyło mi się pomóc przy jakimś obcojęzycznym projekcie, napisać jakieś GDD dla konkretnej firmy nie znając kompletnie zespołu który miałby coś na jego bazie robić i takie tam, ale oficjalnie nigdzie do tej pory się nie pojawiłem.Tak więc, postanowiłem mimo wszystko nadal rozwijać swoje umiejętności w tej kwestii. Piszę tutaj o tym, ponieważ ostatnio napadł mnie porządny leń jeśli chodzi o tworzenie i skupiłem się bardziej na swoim etacie czyli wdrażaniu oprogramowania ERP w firmach. Troszkę mnie to boli, tak więc postanowiłem odnowić swoje “kontakty” tutaj, może ktoś z Was potrzebuje jakiegoś pomysły na nowy projekt, bądź być może chcecie przeanalizować to co już zrobiliście i posłuchać uwag osoby całkowicie z zewnątrz. Może nie mam mega dużych zasobów czasowych, ale mimo wszystko postaram się pomóc, każdej osobie która się odezwie :slight_smile:
Pozostaje do Waszej dyspozycji,

Napisz na hroszkowsky@gmail.com. Przyda się twoja pomoc :smiley:

Jeśli grafika 2D nie jest Ci obca i mógłbyś mi coś podpowiedzieć a może pomóc przy zrobieniu jakiejś grafiki to mam takie pytanie.

Zacząłem kilka lat temu pisać komponenty gry przeglądarkowej MMORPG, a aktualnie je odgrzebałem i przepisuję do najnowsze wersji PHP oraz frameworka Symfony 4.

Na podstawie tych komponentów kiedyś miała powstać gra InsidePC, ale tak naprawdę to ten silnik można wykorzystać do dowolnej gry MMORPG a że miesiąc temu kupiłem sobie mrówki to naszła mnie ochota napisania sobie testowo gierki przeglądarkowej o hodowaniu mrówek, scenariusz oczywiście już mam napisany.