Początkujący pixel artysta szuka ekipy / pomoże w pracy nad grą [2D] [Pixel art]

W robieniu gier nie mam zbyt dużo doświadczenia. Dwa razy z moim kolegą zdarzyło mi się podjąć próbę stworzenia jakiejś produkcji w stylistyce pixel artu. W obu przypadkach jednak skończyło się to niewiele po zaprojektowaniu menu głównego, stworzeniu kilku animacji, szczątkowych elementów ekwipunku i interfejsu użytkownika.

Nie ukończyłem jeszcze szkoły, ale przed studiami chciałbym zdobyć jakieś minimalne chociażby doświadczenie. Poza tym, polubiłem tworzenie pixel artów do gier i z chęcią podczepiłbym się pod jakiś projekt.

Bardziej zależy mi na doświadczeniu i przyjemności z pracy niż na pieniądzach, jednak jeśli zdarzyło by mi się, że miałbym w produkcji jakiś większy udział, a gra byłaby sprzedawana, aby nie czuć się wykorzystanym jak ostatni frajer, pieniądzem bym nie pogardził.

Jako że dalej się uczę, czas miałbym nieco ograniczony.
Najchętniej dołączyłbym do młodej początkującej ekipy. W bardziej doświadczonym zespole, boję się, że wymagania mogły by mnie przerosnąć. Chyba że robiłbym jedynie za pomoc.

Swoją pracę chciałbym ograniczyć do pixel artu. Inne formy sztuki cyfrowej bywają bowiem znacznie bardziej pracochłonne.
Na próbę mogę wykonać jakieś małe zlecenie, a potem się zobaczy.

Pozdrawiam

Kontakt:
pawelrandak19@gmail.com

Próbka moich umiejętności:

[WĄTEK ZAKOŃCZONY, ZA PROPOZYCJE DZIĘKUJĘ]

Witam!
Od jakiegoś czasu pracuję nad projektem platformówki w Godot. Zamieściłem post (projekt to Golden Maze) i co jakiś czas będę dodawał screeny, lub filmiki z postępów. Przydała by mi się pomoc przy tilesetach, GUI, efektach itp. Widzę, że jest skill, którego mi osobiście brakuje.

Projekt widziałem. Stylistyka inna od tej do której przywykłem, więc bym się musiał nieco przestawić, ale jestem propozycją bardzo zainteresowany. Jaki sposób kontaktu preferujesz?