Początkujący scenarzysta poszukuje zespołu produkcyjnego

Witam, jestem początkującym scenarzystom i chętnie podejmę się współpracy w ramach projektu profesjonalnego lub amatorskiego.Gatunek ani zakres współpracy nie ma dla mnie większego znaczenia, Nie ukrywam że zależy mi na podszlifowaniu umiejętności i kontakcie z zespołem produkcyjnym. Pozdrawiam

No to projekt profesjonalny już odpada.

reprezentuję studio amatorskie nevermaze. Jeśli chcesz zostać scenarzystą to zapraszam do kontaktu
email; nevermaze1@gmail.com
pitfon

Startujace studio, ale z doświadczoną ekipą (sound designer/kompozytor współpracujący z hollywood, pracownik Ubisoftu itd) mogą przyjąć Cię pod skrzydła, jeśli nie straszny Ci level design (nawet teoretyczny) = zapraszamy na maila : contact@synthphonia.com

Niestety rzeczony przykład to nie jedyny problem :wink: Purpur, może poczekaj troszkę z takimi ogłoszeniami :slight_smile:

Oj tam demotywujecie Purpura z miejsca :slight_smile: Jak pisał, jest początkujący więc zapewne niezbyt ma wiedzę co i jak to wygląda (w końcu pisał, że wiedzy poszukuje) :smiley:

Tak czy inaczej, @Purpur, ponieważ sam jestem scenarzystą to troszkę doradzę. Generalnie, na profesjonalne studio nie masz zbytnio co liczyć na starcie i nie piszę tego z powodu złośliwości jakiejś, po prostu profesjonaliści mało kiedy mogą sobie pozwolić na przyjęcie, że się tak wyrażę, czeladnika do przyuczenia, raczej już szukają rzemieślnika z portfolio :wink:

Z amatorskim studiem problemu być jednak nie powinno, jest ich wiele, a scenarzystów zawsze trzeba (nawet jak niektóre studia uważają, że fabułę to może każdy siąść i napisać jakąś XD). Polecam odezwać się do pitfona, akurat z nim współpracuję, a drugiego scenarzysty brak, a by się przydał do recenzji itd.