Pomoc z modelami


#1

Witam!
Nie jestem niestety grafikiem 3D, jak dotąd robiłem głównie gry 2D w związku ztym napotkałem problem, nad którym ślęcze od dwóch dni, a dla wielu nz Was powinien zająć chwilę. Mianowicie korzystam z Neuron Perception by przesyłać ruch do Unity z wykorzystaniem ich pakietu. Niestetyt działa to poprawnie tylko na ich modelu, a gdy prróbuje skorzystać ze swojego stwqorzonego w makeHuman animacje nie działają poprawnie, Dlaczego? Ponieważ jak czytamy w dokumentacji( https://neuronmocap.com/sites/default/files/Perception%20Neuron%20Unity%20Handbook%200.2.4.pdf) wszystkie osie muszę mieć 0 rotację w T-pose. Tymczasem kości z makeHuman mają startową rotację . W dokumentacji czytamy także że “You have to use a rigged model with all bone pivots
pointing in the same direction and without any rotation values on the bones. If this isn’t the
case with the model you want to use the best and simplest solution is to reskin your model
on the bone setup provided in the FBX file: Robot Bone Structure.fbx”

Z tym, że zupełnie nie wiem co to znaczy?
“To jak będzie poratujesz mnie, czy nie?”
:pray:


#2

Tu za bardzo nikogo niema zapytaj się na forum.pasja-informatyki.pl lub na http://4programmers.net tam napewno dostaniesz szybką odpowiedź.