Poszukiwana ekipa :)

Witam rok temu zaczęliśmy prace nad grą “EDEN” niestety projekt upadł a co pozostało to kawałek Scenariusza oraz dokumentacji :slight_smile:
Byłby ktoś zainteresowany do “odnowienia” projektu? (Szukam osób którzy by potraktowali to jako hobbystyczny projekt a nie jako prace)
Każdego chętnego zapraszam na PW.
Silnik to Unreal Engine lub Unity. (Silnik ustalimy wraz z całą ekipą)
Ja jestem programistą (C++, C#, PHP) oraz “lizłem” troche grafiki :slight_smile:

“EDEN- Niezależna platformówka tworzona przez początkujące studio deweloperskie TMCStudio.
Cechą charekterystyczną gry jest mroczna czarno-biała grafika. Wcielamy się w małego chłopca, który jest w obozie zagłady
w Oświęcimiu Auschwitz. Chłopiec jest świadkiem makabrycznych mordów,gwałtów. Celem gry będzie dowiedzenie się
co się stało z jego matką oraz ucieknięcie z Auschwitz.”

witaj. Nie potrzebujecie sound designera? Może mógłbym się nadać do tego projektu. Posiadam doświadczenie w branży.

Nie wiem czy Cię to zainteresuję ale mogę zostać grafikiem trochę się na tym znam :wink: . I jeszcze znam podstawy C++ nic szczególnego ale zawsze coś, jeszcze jakiego używasz środowiska do tworzenia?

Myślimy na UE4 :slight_smile: Lub unity jeszcze silnik nie jest do konca wybrany :wink:

Witam, jeśli potrzebujesz także muzyka to zapraszam na priv.

Pozdrawiam

Witam,
mógłbym się przydać jako grafik 3d, co prawda jestem architektem wnętrz ale do modelowania używam Cinema 4d, Archicad, Rhino, trochę 3dsmaxa, ostatnio bawię się substance painterem do mapowania tekstur, a projekty finalne robię w U4E wiec Blueprinty nie są mi obce :slight_smile:

Witam,
może potrzebujecie pomocy? Mam duże doświadczenie jako QA na siedmiu platformach.
Piszę, mam parę wydanych opowiadań i pracuję nad książką. dodatkowo parę napisanych opowiadań.
Projektuję grę karciano - planszową.