Poszukiwani do małego projketu w Unity (głównie game/level designer)

game-design

Hejka

Mamy jednego profesjonalnego generalistę2D/3D i jednego profesjonalnego programistę gier. By miało to ręce i nogi potrzebujemy jeszcze minimum 1 człowieka, który zająłby się samym gameplayem, testowaniem i układaniem poziomów. Nie będę mydlił oczów, tekstami o przyszłych dochodach z gry, bo znam branżę i wiem, że pierwsze gry Indii zazwyczaj się nie sprzedają. Generalnie chcemy mieć z tego fun, satysfakcję z stworzenia od zera czegoś zupełnie własnego, wpis do portfolio i gigantycznie dużo nowego doświadczenia. Jeśli po prostu marzycie o stworzeniu fajnej ekipy, to też możemy pogadać. Więcej informacji na priv.

Pozdrawiam!
Marcin

Hi There

I have sent you an e mail please check.

Siemka
Jeżeli macie miejsce, to z chęcią pomogę w programowaniu :smiley:

Miło poznać : ).
Skontaktuję Cię z Adrianem, który jest programistą. Ja jestem odpowiedzialny za grafikę i wiem o programowaniu gier mniej więcej tyle, by się na programistów nie wkurzać gdy coś idzie wolno- ale nie wiele więcej. Pracowałeś już przy jakiś projektach? - Pytam czysto orientacyjnie. Żadnej selekcji ludzi nie dokonuję.
Pozdrawiam!

Napisałem prywatną wiadomość :smiley:

Hej
Chętnie zrobię dźwięk, jestem zdesperowany. Potrzebuję portfolio, FX chętnie nagram. Mogę komponować ale FX nagram free… Wspominałem, że jestem zdesperowany?

Tak- Wspominałeś : /. W sumie nigdy się nie zastanawiałem jak ciężko wybić się w branży dźwiękowej. Od przyjaciela z gamedevu wiem, że do takich projektów często najwięcej zgłasza się muzyków- czego jeszcze nie zauważyłem, ale chyba jest prawdą.

Cuż… Sam jestem zdesperowany. Na koncie mam może 80zł, a powrót do rodzinnego nie wchodzi w grę. W sumie w podobnej sytuacji byłem już około 6 lat i choć portfolio dawno zbudowałem mocne, to i tak wymagania firm są czasem po prostu abstrakcyjne.