Poszukiwani graficy 3D, animator UE4 , programista znajacy C++


#1

Witam. Tak jak w temacie jest napisane, poszukujemy grafików 3D, programisty C++ oraz animatora Unreal Engine 4 do projektu gry.

Aktualny Skład:
Programista (1)
Konceptorzy (2)
Community Manager (1)
Grafik 3D (1)

Krótko o grze:
Gra aktualnie nosi tytuł Leaning Eyes, będzie robiona na silniku Unreal Engine 4.

Gra będzie horrorem multiplayer, w którym kilku graczy bierze udział w przerażającej rozgrywce, gdzie na mapie grasuje jeden niepowtrzymany Morderca i kilku śmiałków, którzy odważyli się wkroczyć na teren Zabójcy.

Gra prawdopodobnie będzie dostępna w formacie free to play lub nie przekroczy ceny 5 dolarów.

Grę chcemy wydać na Discordzie lub Steam w roku 2020.

Projekt niestety jest dziełem początkowej grupy zapaleńców gier, więc NIE będzie wynagrodzenia za pracę. Aczkolwiek poszukujemy głównie osób nastawionych na zdobywanie nowych doświadczeń lub tych, którzy są pasjonatami nie oczekującymi zapłaty.

Być może, gdy projekt będzie rozwijany dalej i osiągnie popularność, będziemy w stanie wynagradzać pracę.

Aktualne logo gry:

Dziękujemy i w razie zainteresowania, proszę napisać do mnie na priv, osoby te dostaną dostęp do discorda na którym wykonana jest już duża część konceptów.


#2

Hej, byłabym zainteresowana współpracą. Też jestem początkująca i interesuje mnie robienie modeli 3D, ale też animacja.
Pozdrawiam
Basia


#3

:o o krucze ale oferta !..
xDD już się trzeci raz tak witam dzisiaj…

Kiedyś na innym forum liczyłem sam swoje tematy i zapisywałem zawsze w nazwie
który to już temat z koleii który postuję :o…

A nie może być programista znający QLG?
To prawie to samo co C++ patrz:

To taki losowy kot który pisałem sobie… testowanie obsługi myszki
oraz próba napisania nowego OSAR-a

OSAR to taka klasa która obsługuje GUI dla QLG-a
GUI mam nadzieję że nie muszę tłumaczyć ( Graphical User Interface )

w sumie niedawno pisałem tez nową obsługę myszki a się cieszę z tego
powodu bo dodałem dwie istotne funkcje dla wszystkich przycisków :o !..

QMouse.ReleaseTime( ID );
która zwraca CZAS w sekundach od jak dawna przycisk NIE JEST WCISKANY
QMouse.PushTime( ID );
zwraca czas w sekundach od jak dawna przycisk jest wciśnięty…

Wiem że dla np. UE4 czy Unity to prawdopodobnie jest też jakoś możliwe :o…
Tylko że ja się po prostu chwalę że wprowadzam zmiany i apdejty do silnika którego
nikt nie używa, w sumie tez nawet jakby ktoś chciał to NIE !..

o pacz kot !..

#include "QLGBasic.h

class QOsar{
private:
struct{
int x,y;

		int XSize,YSize;
	}Item[3];
public:

QOsar(bool Default)
{
if( Default )
{
for(int i=0;i<3;i++)
{
Item[i].x = QLRandom( 50, MaxRenderX - 50 );
Item[i].y = QLRandom( 50, MaxRenderY - 50 );
Item[i].XSize = QLRandom( 10, 40 );
Item[i].YSize = QLRandom( 10, 40 );
}
}else{

}

}
};

QOsar OsarTest(true);

int Temp;
bool Click;

void Zero()
{
OsarTest.ReFresh();
}

void ClickFC()
{
// Temp = OsarTest.HitTest();
Beep(500,500);
}

void ZeroTime()
{
OsarTest.ReActiv();
}

void QLStart()
{
QLMainFC = Zero;
QLMainTC = ZeroTime;

QMouse.Button[0].OnPush = ClickFC;
// QMouse.Button[0].OnRelease = ReleaseFC;

QTBreak = 16;

}