Poszukiwani Graficy 3D i Concept artist

game-design
projektowanie-gier
gamedev

#1

Witam mam na imię Michał i zajmuje się programowaniem i designem terenu.

Poszukujemy osób gotowych na wrzesień do pracy hobbystycznej potem przekształconą w poważna pracę nad grą, będzie chociaż dodatkowy miesiąc na nabycie większego doświadczenia :wink:

Poszukiwanie osoby to:

• 2x Grafik 3D (Specjalizujący się w Modelowaniu bądź tworzeniu materials/textur),
• Concept artist

Żeby bardziej was zachęcić do pracy z nami to opiszę krótko grę :slight_smile:

Gra będzie typu Survival na innej planecie na dużej wyspie otoczonej oceanem, styl grafiki stylized. Gra będzie posiadała tylko tryb Multiplayer/Online, w którym będzie znajdowała się fabuła. Mapa będzie piękna, szczególnie nocą gdy rośliny czy też ziemia będą generowały światło lecz będzie też mroczna i tajemnicza a przede wszystkim duża. W grze będą występowały drapieżniki, które głównie wychodzą nocą jak i przyjazne zwierzęta. Gracz będzie musiał skupić się na przetrwaniu i fabule jeśli chce, na mapie będzie też dużo easter eggów zwiększających ciekawość graczy. Myślę, że taki krótki opis wystarczy bo mógłbym rozpisać się na kilka tysięcy linijek :smiley:

Jeśli jesteś zainteresowany/a wyślij do mnie wiadomość prywatnie, tutaj w komentarzu bądź na discordzie dodając mnie do znajomych ( xrm#5830) i wysyłając wiadomość wraz ze swoim portfolio. Najbardziej interesują mnie osoby w branży modelowania 3D i concept arts ponieważ grafika nie będzie istotna, chcemy stworzyć na początek grywalny prototyp gry.

To by było na tylę, życzę miłego dnia i pozdrawiam.


#2

Cześć.

Możesz napisać coś o obecnym składzie teamu?

Jak słyszę ‘multiplayer’ czy ‘MMO’ to od razu zapala mi się lampka ostrzegawcza. Sieciowość to ciężki temat, wymaga sporego doświadczenia i na pewno nie jest to coś, co da się dobrze zrobić programując jednocześnie gameplay, ogarniając team, projekt i w dodatku wszystko to ‘po godzinach’.


#3

Cześć @frozenshade,

skład jest wystarczający, tak jak w ogłoszeniu przyda nam się jeszcze 2 Grafikow 3D i jeden concept artist żeby tworzenie grywalnego prototypu zajęło mniej czasu.


#4

Tak się zawsze zastanawiam, czy to jest jakaś wielka tajemnica, kto bierze udział w takim projekcie, czy po prostu nie ma się czym pochwalić…

To na prawdę proste i oczywiste: im lepiej zaprezentujesz siebie i swoją ekipę, przedstawisz kompetencje poszczególnych ludzi, tym większe masz szanse na zrekrutowanie kolejnych osób, a przynajmniej takich, z których będzie pożytek przy pracach. Z drugiej strony - jeśli jakimś cudem zwerbujesz kogoś sensownego a w praktyce okaże się, że zabierasz się za coś, o czym nie masz pojęcia, to ta osoba szybko sobie pójdzie i, zapewne (ja bym tak zrobił) wystawi ci w sieci odpowiednią opinię. Bo nikt nie lubi, gdy ktoś inny marnuje jego czas.

Tak się dopytuję bo sprawdziłem twoje poprzednie ogłoszenia na tym forum i mam spore wątpliwości, czy ty sam, lub ktoś, kogo zwerbowałeś z adekwatnym do twojego doświadczeniem, poradzi sobie przy takim zagadnieniu jak multiplayer.
Nie piszę tego złośliwie, po prostu wiem jak to w praktyce wygląda. Od prawie roku ‘robię multiplayer’ zawodowo.


#5

Mało o mnie wiesz, to że wystawialem ogloszenia to raczej nic strasznego. Miałem projekt który miał być początkowo grą 2D ale znajomy mnie wydymal i odechcialo mi się, drugi projekt tez był ale przekształcił się w inny i jest aktualnie w trakcie robienia i ma się okej lecz przyda się pomoc, aktualnie mamy zamiar robic jedynie grywalny prototyp bez super grafiki ale i tak dodatkowe 3 osoby skrócą czas. Możesz myśleć o mnie co chcesz, w końcu jesteś gamedev’owym krytkiem :joy: Ale i tak życzę ci miłego dnia :wink:


#6

Ja chciałbym tylko tutaj, na tym forum widzieć tyle ukończonych projektów co ogłoszeń o rekrutacji. Nic więcej. Póki tak nie jest to sytuacja sama aż się prosi o krytykę :wink:
Życzę ci, żebyś mnie zaskoczył i zrobił tą grę, koniecznie z multiplayerem.


#7

Dzięki, ja sobie też tego życzę :wink: Myślę, że dam radę miło cię zaskoczyć :joy: