Poszukiwany grafik low-poly do uzupełnienia zespołu


#1

Zespół Reactor Factory (http://www.indiedb.com/company/reactor-factory) szuka grafika 3D, który byłby odpowiedzialny za przygotowanie, oteksturowanie i zanimowanie jednostek oraz budynków do rozwijanego od podstaw RTS-a “Imperial Operations: Mystery of Arca” (http://www.indiedb.com/games/imperial-operations-mystery-of-arca).

Planowaną stylistykę gry można porównać do anulowanej przez EA gry “Command & Conquer: Generals 2”.

Szczegółowe warunki współpracy, które zostaną niedługo wprowadzone wobec każdego członka zespołu (możliwe, że część to oczywista oczywistość, jednak wolę uniknąć nieporozumień, zwłaszcza że mam za sobą kontakt z pewną osobą, która usiłowała robić mnie w balona przy projekcie “hehe-komercyjnym”, opartym na oszustwach i kradzieży kodu/modeli):

  1. Gra jest tworzona “po godzinach”, w luźnej atmosferze - zadania są rozdzielane między członków zespołu, jednak zrozumiałe jest, że nie zawsze idzie wszystko zgodnie z planem. Pracujesz zawodowo? Masz sesję? To nadal są Twoje priorytety, wystarczy otwarcie powiedzieć, gdy potrzebujesz luzu. Wyrzucenie z zespołu następuje jedynie w przypadku, kiedy dana osoba długotrwale spowalnia prace i nie udziela się w jakikolwiek konstruktywny sposób.
  2. Uczestnicy kontaktują się za pośrednictwem grupy zamkniętej na FB, która niedługo zostanie przeze mnie utworzona (po zakończeniu sesji zimowej na studiach). Gdy zajdzie taka potrzeba, przeniesiemy się na zamknięte forum na darmowym hostingu, forum wbudowane w serwis indiedb.com lub będziemy rozmawiać przez Discorda.
  3. Newsy na profilu gry pojawiają się nie rzadziej niż co miesiąc (w czasie “luzów”, gdy pracowałem samodzielnie, miałem o czym pisać nawet co 2 tygodnie). Newsy na obecnym etapie produkcji mają charater “dev-raportów”, prezentują szczegółowo zagadnienia, które udało się wprowadzić. Ponieważ ekipa troszeczkę się rozrasta, KAŻDA pozycja będzie opatrzona dopiskiem, kto w zespole za nią odpowiada. W razie niejasności autorstwo/współautorstwo ustalamy na grupie.
  4. Po jakimś czasie postanawiasz zerwać współpracę? Projekt Cię już do siebie nie przekonuje? Nie dogadujesz się z zespołem? Po odejściu Twoja praca i autorstwo nie zostanie usunięte/wymazane i puszczone w niepamięć.
  5. Projekt nie jest obecnie komercyjny, gdyby jednak rozrósł się do takich rozmiarów i osiągnął wysoki poziom realizacji, może ostatecznie zmienić się w komercyjny. Jak jednak będzie on dystrybuowany - nie myślimy teraz o tym. Ci, którzy dotrwają aż do tego momentu, wezmą udział w procentowym podziale ewentualnych zysków. Ci, którzy odeszli wcześniej, ale ich praca została wykorzystana, otrzymają adekwatne wynagrodzenie.

Zespół składa się obecnie z 2 stricte programistów, mnie jako lidera grupy i “człowieka-orkiestry” specjalizującego się w programowaniu, 1 testera (obecnie nieaktywny, bo nie ma czego testować - chyba go zagonię do prowadzenia profilu gry w serwisach społecznościowych :wink: ) oraz 1 muzyka (jedyny członek spoza Polski).

W razie pytań bądź sugestii dotyczących treści ogłoszenia (brakujących informacji, odnośników itp.) - temat jest otwarty, zapraszam :slight_smile: