[Poszukiwany] Muzyka do gry fantazy w mrocznym tonie

Prosta linijna gra Hack&Slash
Jedna historia, jeden bohater, dwa zakończenia.

Zależy nam głównie na stworzeniu atmosfery, jaka była kiedyś wyczuwalna w Diablo 1. Nie ma to być epickie przeżynanie się przez hordy przeciwników z licznikiem killstreak czy “super combo kill”. Chciałbym przywrócić coś co nowsze odsłony Diablo i innych HacknSlashy zatraciły, czyli klimat.

O ile grafiki będa ogarnięty i programowanie to żaden z nas nie jest muzykiem by ogarnąć coś sensownego. Tym bardziej, że gra nie wymagałaby wielkich nakładów pracy bo development zajmie sporo czasu, a ilość utwórów jaka w sumie w najlepszym wypadku byłaby widziana nie jest wyższa niż 10.

Tak wygląda na ten moment

Nagranie jest dość ciemne jeszcze bedzie trzeba nad tym popracowac :wink:

Zainteresowanych ogłoszeniem lub samą grą zapraszam tutaj -> https://discord.gg/y8EMmCK

Cześć!

Jestem muzykiem, i najbardziej siedzę w muzyce do gier, soundtrackach i sfxach.
Chętnie zrobię muzykę do Waszej gry, tym bardziej że lubię mroczne klimaty fantasy! :3
(Szczególnie Dark Souls, i to jak muzyka buduje tam klimat)

Tutaj kawałek soundtracku który zrobiłem w tym roku do gry Mirror Plague - Alternative World.

Na tym kanale są też inne moje utwory, tworzone zajawkowo.

Dzięki wielkie i miłego dnia!

Witam jestem producentem i muzykiem i chętnie wykonam takie zlecenie. nie mam jeszcze doświadczenia w grach komputerowych. wysylam linki do moich produkcji.

Hej, dzięki za kontakt, choć prosiłem by było to na serwerze z linku bo łatwiej pisać tam z kimś osobiście.
Dark Souls jest na pewno fajnym skojarzeniem choć nie sądzę by aż taki budżet był :sweat_smile:

Taaak, jedynie nie mogę wejść na tego Waszego Discorda.
I och, jasne że nie xD

Jeśli chcesz mogę ci wysłać na probe np 2 utwory do tej gry. I zobaczymy kogo muza Ci bardziej bedzie pasowac? Co ty na to?

to nie zaden konkurs :smiley:
zapraszam na serwer kazdego zainteresowanego