Witam, nazywam się Artur Śmiarowski i jestem twórcą gry Soulash. Po sukcesie naszej pierwszej gry na Steamie rozpoczęliśmy pracę nad sequelem który ma być jeszcze większy i ambitniejszy, zatem do naszego skromnego dwuosobowego zespołu poszukujemy osoby z pasją która wsparła by nas głównie w zakresie tworzenia grafik w stylu pixelart i contentu do gry, choć ze względu na wielkość zespołu cenimy sobie wszechstronność i chęć udziału w innych obszarach game developmentu poza programowaniem.
Współpraca zdalna, długoterminowa, na umowę o dzieło, w dowolnych godzinach, czyli praca jest dla osoby odpowiedzialnej, potrafiącej się zorganizować i wykonać powierzone zadania w zadeklarowanym przez siebie czasie.
Czego oczekujemy:
- Kreatywność
- Umiejętność tworzenia pixelartu (przedmioty, portrety, obiekty, rysunki przedstawiające umiejętności, elementy UI, etc) i dopasowania się do istniejącego stylu.
- Język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem, gry obecnie tworzymy wyłącznie po angielsku.
- Pasja do gier z gatunku fantasy.
- Produktywnej pracy w warunkach zdalnych.
Mile widziane, choć nie wymagane:
- Znajomość gier z rodzaju traditional roguelike i podobnych (Soulash, ADOM, Caves of Qud, Dwarf Fortress, Unreal World, Cogmind)
- Doświadczenie z tworzeniem dźwięków i/lub muzyki do gier o tematyce fantasy.
- Doświadczenie w pisaniu dialogów lub opisów do gier w języku angielskim.
- Doświadczenie przy tworzeniu trailerów i gifów.
- Doświadczenie w marketingu gier.
- Znajomość formatu JSON
Soulash można znaleźć tutaj, włącznie z darmowym demo. Zgłoszenia do współpracy proszę wysyłać na work{at}wizardsofthecode.pro z informacją co możesz wnieść do naszego zespołu, oczekiwaniach finansowych oraz próbką umiejętności w zakresie pixelartu - mała grafika w formacie 32x32 pixele przedstawiająca Twój ulubiony przedmiot fantasy, pasujący stylem do przedmiotów które można znaleźć na tym ekranie.
Więcej szczegółów o naszych planach wobec aktualnie budowanego Soulash 2 można znaleźć w naszej serii devlogów.