Poszukiwany pixel artist

gamedev

#1

Witam, nazywam się Artur Śmiarowski i jestem twórcą gry Soulash. Po sukcesie naszej pierwszej gry na Steamie rozpoczęliśmy pracę nad sequelem który ma być jeszcze większy i ambitniejszy, zatem do naszego skromnego dwuosobowego zespołu poszukujemy osoby z pasją która wsparła by nas głównie w zakresie tworzenia grafik w stylu pixelart i contentu do gry, choć ze względu na wielkość zespołu cenimy sobie wszechstronność i chęć udziału w innych obszarach game developmentu poza programowaniem.

Współpraca zdalna, długoterminowa, na umowę o dzieło, w dowolnych godzinach, czyli praca jest dla osoby odpowiedzialnej, potrafiącej się zorganizować i wykonać powierzone zadania w zadeklarowanym przez siebie czasie.

Czego oczekujemy:

  • Kreatywność
  • Umiejętność tworzenia pixelartu (przedmioty, portrety, obiekty, rysunki przedstawiające umiejętności, elementy UI, etc) i dopasowania się do istniejącego stylu.
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem, gry obecnie tworzymy wyłącznie po angielsku.
  • Pasja do gier z gatunku fantasy.
  • Produktywnej pracy w warunkach zdalnych.

Mile widziane, choć nie wymagane:

  • Znajomość gier z rodzaju traditional roguelike i podobnych (Soulash, ADOM, Caves of Qud, Dwarf Fortress, Unreal World, Cogmind)
  • Doświadczenie z tworzeniem dźwięków i/lub muzyki do gier o tematyce fantasy.
  • Doświadczenie w pisaniu dialogów lub opisów do gier w języku angielskim.
  • Doświadczenie przy tworzeniu trailerów i gifów.
  • Doświadczenie w marketingu gier.
  • Znajomość formatu JSON

Soulash można znaleźć tutaj, włącznie z darmowym demo. Zgłoszenia do współpracy proszę wysyłać na work{at}wizardsofthecode.pro z informacją co możesz wnieść do naszego zespołu, oczekiwaniach finansowych oraz próbką umiejętności w zakresie pixelartu - mała grafika w formacie 32x32 pixele przedstawiająca Twój ulubiony przedmiot fantasy, pasujący stylem do przedmiotów które można znaleźć na tym ekranie.

Więcej szczegółów o naszych planach wobec aktualnie budowanego Soulash 2 można znaleźć w naszej serii devlogów.


#2

Wow, gratuluje udanej premiery Soulash.

Tez obecnie pracuje nad malym tytulem, ktory chcialbym opoblikowac na Steam.
Mam pytanie, czy moglbyc podzilic sie doswiadczeniami z procesu publikowania gry? Na co zwrocic uwage przy tworzeniu strony na steam, jakies skuteczne marketingowe kroki itd?
Nie ukrywam ze chcialbym na wakacjach opublikowac male demo, wiec kazda rada od doswiadczonych kolegow sie przyda.

Gra nad ktora pracuje samodzielnie to Nebula., a wczesniej pracowalem tez samodzielnie na Ballsy. Tyle ze uzywam platnych i darmowych assetow, nie mam za wiele talentow do rysowania.

Jeszcze raz gratulacje.
Jutek.


#3

Dzięki Jutek :slight_smile:

Jeżeli chodzi o rady to kluczowy i najtrudniejszy jest marketing, czyli znalezienie wystarczającej ilości graczy potencjalnie zainteresowanych Twoją grą. Widziałem że robiłeś devloga po angielsku, to dosyć dobra droga bo pozwala Ci promować go za każdym razem na różnych kanałach np. /r/devblogs na reddicie, czy twitter.
Na tworzenie strony na Steamie jest tutaj fajny filmik https://www.youtube.com/watch?v=fATEHq4Zv_Y
Stronę zrób jak najszybciej będziesz miał coś fajnego do pokazania, a demo warto dobrze poszlifować i wrzucić na następny Steam Next Fest.
Powodzenia!


#4

Serwus, mam jeszcze jedno pytanko.
Wlasnie zabieram sie za przygotowanie stronki na Steam i zastanawiam sie czy znacie moze jakiegos rysownika ktory moze przygotowac fajne “capluse image” czy przygotowywaliscie sami?

Z gory dziekje za odpowiedz
JuTek


#5

Cześć Artur.
Wysłałem wiadomość na podany w poście adres. Lepiej późno niż wcale :wink:
Zamieszczam grafikę jako znak rozpoznawczy. Pozdrawiam title_soulash_x2


#6

estety nie mogę umieścić linka do mojego portfolio więc dajcie znać to Wam prześlę osobiście. Pozdro.


#7

Cześć,

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia, jedną osobę udało nam się znaleźć i w miedzyczasie zwolniło nam się miejsce w zespole, także oferta jest nadal aktualna.

Przypominam również że instrukcja zgłoszenia jest w pierwszym poście, włącznie z mailem (wystarczy zamienić {at} na @) i chociaż otrzymałem już od was na prawdę imponujące zgłoszenia, tylko jedno zastosowało się do tego o co prosiłem (i udało nam się nawiązać współpracę). Także bardzo proszę, zanim poświęcicie dużo czasu na zrobienie wielu pięknych grafik, upewnijcie się że znajdzie się tam też ta jedna która pasuje do moich oczekiwań oraz informacje których potrzebuję.