Poszukiwany programista do ambitnego projektu Unity 3D - Sprawdź!

Poszukiwany szeroko uzdolniony programista. Szukam osoby która będzie kreatywnie wspierała oraz dążyła do jak najwyższej formy jakościowej projektu. Kontaktowej, doświadczonej osoby i obytej z silnikiem Unity 3D.
Jestem grafikiem, game designerem tzw samoukiem, ale doskonale sobie radze w Blenderze, podstawy substanca paintera czy gimpa,a także znam dobrze środowisko silnika Unity 3D, nad projektem pracuje sam.

(NA DOLE SĄ DWA FILMIKI Z PROTOTYPU)

Teraz tak, żeby nie było niejasności – Połowa modeli jest moja, a Ze względu na dużą ilość modeli posiłkuje się gotowymi modelami płatnymi/bezpłatnymi z licencja do użytku komercyjnego - jednak są one przeze mnie dopicowane, poprawione, często ze zmienioną teksturą, siatką czy to nowymi elementami. Jeśli chodzi o mechanike gry kupione mam kilka assetów. A to co jest na filmie to tylko zarys.

Poniżej przedstawiam showcase/trailer początkowego obozu, (przepraszam za słaba jasność, ale vegas zle wyrenderował mi film, a także fraps mi sie wylaczal co chwile bo nie mam licencji na niego), jest to tylko początkowy prototyp, w końcowej fazie projektu, będziemy mogli go sami wybudować, poprzestawiać światła czy dodać więcej płotów z drutem w celu defensywy naszej bazy.

Z góry uprzedzam, projekt nie jest trudny do realizacji, nie jest to MMO, kolejne rpg czy Bóg wie co. Moglbym porownac projekt do survival-horror z elementem urozmaicającym rozgrywke, a mianowicie systemem sieciowym (p2p) – Kooperacja dla dwóch graczy.

NA dzień dzisiejszy, gotową mam:

• dokumentacje projektu w formie początkowej know how. Można z niej wywnioskować mechanike, zarys fabuły, prefaby oraz wiele innych informacji
  • modele, animacje posegregowane w foldery, materiały Normal, height, smoothness, ao… w 70%, wystarczająco aby wykonać wypasioną wersje alfa gry,
  • Licencje na assety z dokumentacją które ułatwią i przyspieszą wstępne dłubanie nad projektem,

Pracując ze mną zapewniam: