Poszukiwany programista przy produkcji gry typu Visual Novel


#1

Ogłoszenie jest już nie aktualne ale jeśli mimo to chcesz zostawić do siebie kontakt to proszę rób to śmiało.

Poszukiwany główny programista przy produkcji gry "Cienie przeszłości"

Produkcja gry trwa, scenarzysta pracuje, grafiki, dźwięki się tworzą itp. jednak szukamy dodatkowego programisty do projektu.
Jest to gra typu “Visual novel”. Posiadamy stworzony, działający prototyp. Obecna praca będzie polegać już na tworzeniu finalnego produktu/gry z wykorzystaniem w kodzie Zenject i UniRx (mogę przyuczyć).
W sprawie szczegółów odnośnie projektu proszę się kontaktować z @Deejii, a ze mną odnośnie tego ogłoszenia.

Co zostało zrobione

  • szablon architektury samej gry w sensie globalne zdarzenia typu wybrano wyjście z gry, stan gry, jego zapis itp.
  • szablon systemu zapisu/ładowania gry, później w trakcie produkcji rozgrywki można go doprecyzować
  • ustawienia
    • języka
    • dźwięku
    • możliwość zapisu
    • odczyt i nanoszenie wartości na UI
  • obsługa lokalizacji eng/pol
  • prawie zrobione główne menu, została sekcja nowej gry
  • ładowanie scen async wraz z informacją o postępie ładowania w % (np. potrzebne do slidera)
  • kod od obsługi UI w menu w formie sygnałów, bindowania itp. nie powiązany bezpośrednio z kontrolkami UGUI (na ogół)
  • trochę pomocniczych klas typu konwertery wartości, stałe itp.
  • trochę dokumentacji :stuck_out_tongue:

Co trzeba zrobić

  • główną grę, rozgrywkę, przechodzenie między aktami itp.
  • UI w grze
  • prawdopodobnie sporo innych mechanik

Odnośnik do poprzedniego ogłoszenia


#2

Nigdy nie korzystałem z Zenject ani UniRx ale chętnie się nauczę