Poszukiwany programista Unity 3D/EDIT


#1

Witam serdecznie. Poszukiwany programista ze znajomością silnika Unity 3D.

Aktualnie graficznie pracuje nad projektem “po godzinach”, stylistyka low poly+. Czas pracy dotychczas jakies 4-5 godzin, liczba modeli LOW POLY na dzień dzisiejszy około 50, liczba stale rośnie.

Bez widełek, oferuje darmową współpracę, jakiekolwiek środki które projekt przyniesie dzielimy po równo.

Zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej. Pozdrawiam.

/EDIT
Platforma: PC steam w pózniejszym czasie Android/ios
Tryb: Nieskomplikowany tryyb Sieciowy, gracz jest hostem, 4-5 osób na serwer
Współczesna rozgrywka z elementami skradanki/strzelanki/bijatyki/przygodówki/elementami horroru przeznaczona na tryb dla 5 graczy max.


#2

Coś więcej o projekcie ?


#3

Zapraszam pw wszystkich zainteresowanych.


#4

czemu na PW? tam też napiszę : coś więcej o projekcie?

PS. ale wygląda fajnie, lubie taki klimat


#5

Nie chce się publicznie dzielić pomysłami, ot co :slight_smile:

Zapraszam na prywatną wiadomosc.


#6

Co innego pomysł na grę, a co innego podstawowe informacje: gatunek, setting, klimaty.
Na przykład:

  • strzelanka w czasach współczesnych
  • RPG fantasy
  • gra przygodowa o tematyce kryminalnej
    Już nawet sam gatunek może zachęcić potencjalnego kandydata (chęć jego rozwinięcia, pokonanie swoistych wyzwań z nim związanych)

#7

Nie chesz sie dzielic publicznie pomyslami -> ale jak z kims gadasz na priv to i tak musisz wytlumaczyc o co chodzi bo nikt w ciemno nie pojdzie. I w tym przypadku ktos moze ukrasc pomysl.

Przydaloby sie przynajmniej tak jak Hokan napisal poinformowac ludzi co to ma mniej wiecej byc - gra, jakas wizualizacja, symulator polowania na szpaki… cokolwiek co by przyblizylo temat i zachecilo ludzi do napisania. Nie musisz odrazu opisywac calego gameplay’u i techniki.

Co ja widze ze screenu to kawalek pokoju… to nic nie mowi. Piszesz rowniez ze to stylistyka low-poly ale nie wyglada na taka. Wyglada bardziej na pospiesznie zrobione modele z mala iloscia polygonow. Styl low poly to nie tylko low-poly modele -> to tez kolory, swiatlo i glebia ktore nadaja temu stylowi charakter :smiley:
Chyba ze taki byl zamiar to sie nie czepiam :stuck_out_tongue:


#8

Faktycznie, zaktualizowałem podstawowe informacje na temat gry.

Co do modeli to “low poly” charakteryzuje się tym, że posiada małą liczbę wielokątów i własnie takową posiadaja :smiley: Do kategorii hi poly się nie nadają, do mid równiez, cartoon? Równiez nie, więc padlo na low poly, Co do kolorów, głębi i światła - Te czynniki wymagają jeszcze poprawek. Narazie jest mroczny klimat, ponieważ taki ma być stąd kolorystyka ponura.