Poszukiwany współtwórca gry przygodowej VR (Oculus Rift, Unity)


#1

Wizja

Moim celem jest tworzenie niesamowicie interaktywnych i wyzywających gier przygodowych w VR. Rzucenie gracza w malutki urywek, pełnego detali świata i sprawić, aby poczuł się jego częścią, używając niesamowicie immersyjnego medium jakim jest VR.

Tworzę grę inspirującą się gatunkiem Point & Click (Syberia, The Longest Journey, Broken Sword, Sanitarium) gdzie połączenie szczegółów, humoru, dobrych dialogów sprawia że dzieje się coś magicznego; dosłownie parę scen, parę postaci i parę przedmiotów tworzy w głowie gracza iluzję ogromnego, cudownego świat. Duży plus tego gatunku: jest to po prostu realistyczny cel dla paru indie game devów. Red Matter (Gra VR) ma gameplay podobny do tego, który chciał bym osiągnąć, ale różni się od kreatywnej wizji, którą mam w głowie.

Szukam doświadczonego programisty gier, ale przede wszystkim partnera kreatywnego, który pomoże współtworzyć mi ten mały świat. Najlepiej z Krakowa, ale to tylko preferencja, całe życie pracuję zdalnie, więc mam z tym doświadczenie :slight_smile:

Coś o sobie i co ja wnoszę do projektu:

Mam ponad 10 lat doświadczenia w programowaniu, specjalizuję się w iOS. Posiadam determinację, żeby zacząć i skończyć side-project: stworzyłem parę blogów, parę projektów OSS, dwie apki z czego jedna #5 Product of the day na Product Hunt, została też zauważona przez Apple i zostałem zaproszony przez nich na małą konferencję. Jestem jednym z autorów książki do iOS (Raywenderlich). Współtworzę i posiadam udziały w startupie z LA: SPAR! (getspar.com). Uczę się tworzyć muzykę i jakoś już tam mi idzie, hobbistycznie piszę opowiadania i książkę – wszystko w stronę szkolenia się pod indie game dev, ale też po prostu dla zabawy.

Jakieś przestarzałe linki o mnie:

linkedin.com/in/michalciurus/
michalciurus.weebly.com

W Unity jestem poczatkujący, ale mam troszeczkę doświadczenia z 3d. Codziennie ciężko pracuję i się uczę.

Posiadam miejsce w biurze w Krakowie (Dolnych Młynów), Oculus Rift S, sprzęt do robienia muzyki, budżet na jakieś assety, voice acting, czy jakieś spotkania.

Co już mam:

No raczej takie zalążki. Piszę od nowa cały system do interakcji w VR: podnoszenie, poruszanie obiektami na Hinges przy użyciu oculus touch, przyciski, UI. Bardzo mi się podoba jak jest to zrobione w Dark Matter. Chcę napisać OSS bibliotekę pod Oculusa, także dla kogoś rozwijającego karierę w game-devie to fajny projekt OSS do portfolio. Próbowałem VRTK ale mi się nie spodobał.

Mam już scenariusz jakiś do pierwszej sceny, ale to wszystko można zmienić, nie musi być to setting sci-fi.

Zainteresowanych proszę o kontakt pod: michael.ciurus@gmail.com