Poszukuję grafika do tworzenia elementów gry 2D (mobilnej)

Witam wszystkich,

Jestem programistą i od kilku lat zajmuję się pisaniem projektów opartych na silniku Unity3D. Obecnie pracuję nad własnym projektem gry 2D. Gra głównie przeznaczona na urządzenia mobilne. Na tą chwilę mam napisaną sporą część kodu, która pozwala na zagranie małego scenariusza. Do szczęścia potrzebuję osoby, która będzie chciała pomóc mi w tworzeniu w/w projektu. Zależy mi na stworzeniu podstawowych elementów graficznych gry takich jak tereny, postacie, budynki, przedmioty, animacje itp. Obecnie operuję na grafice pozyskanej z innych stron, a chciałbym mieć coś dopasowane do mojego pomysłu. W kwestii grafiki mam pewną wizję, ale jestem też otwarty na propozycję ze strony grafika.

Co do gry to będzie mieszanka kilku gatunków np. przygodowej, roguelike, trochę logicznej i coś w rodzaju „szukajki”, ale nie takie polegająca na wyświetleniu jakieś scenerii i ukryciu kilku przedmiotów na tle tej scenerii. Bardziej w stylu ukrycia przedmiotów na mapie, a zadaniem gracza będzie odnalezienie ich po przez wskazówki, które będzie mógł znaleźć na tej mapie.

Chciałbym zaznaczyć, że na ta chwilę projekt jest czysto hobbystyczny i nie planuję, póki co, zbijać wielkich kokosów na tym, ale jak to bywa, że czasami wielcy twórcy zaczynali od zera. Jeśli projekt by “wypalił”; to jestem gotowy na długoterminową współpracę oraz współpracę w innych nowych projektach. Pomysłów mam kilka, które chciałbym zrealizować w przyszłości, jestem również otwarty na pomysły innych.

Jeśli chodzi o kwestie finansowe, to tak jak wspomniałem nie liczę na wielkie zarobki z tego tytułu (póki co…). Lecz jeśli komuś bardzo by zależało to jestem przygotowany na taką ewentualność i mam przygotowany pewien budżet na realizację takiej grafiki - kwestia dogadania się. Jeśli, ktoś będzie chciał długoterminowo współpracować to wchodzi w grę podział przyszłych zysków.