Poszukuję kreatywnej Twórczyni do wspólnego tworzenia gier

O mnie:

Jestem programistą z wieloletnim stażem. Mam 8 lat doświadczenia w pracy z Unity3D. Niestety zawodowo robię wyłącznie aplikacje, a od zawsze ciągnęło mnie do gier. Mam masę pomysłów w szufladzie, niektóre zaczynałem robić, ale samemu brakuje czasu, zapału i chęci, a czasem też kompetencji, bo samemu ciężko znać się na wszystkim. Radzę sobie też z grafiką, ale jednak w ograniczonym zakresie.

Kogo szukam:

Kreatywnej kobiety z zapałem do robienia gier. Nie określam konkretnych kompetencji, bo nie wydaje mi się to najważniejsze. Można dostosować koncepcję do naszych możliwości, albo poszukać dodatkowej osoby do pomocy, jeśli uznamy, że jakaś konkretna czynność jest niezbędna do wykonania, a sami nie damy rady.

Najbardziej zależy mi na zapale, zaangażowaniu i kreatywności, abyśmy się wzajemnie motywowali do twórczej pracy.

Dlaczego Kobieta:

Rynek gier jest zdominowany przez facetów i produkcje głównie do nich skierowane. Dlatego chciałbym, aby tworzone przez nas produkcje odbiegały od tego niechlubnego standardu i były atrakcyjne dla obu płci. W związku z tym niezbędne jest zaangażowanie do projektu kreatywnej kobiety, której opinia będzie miała istotny (jeśli nie kluczowy) wpływ na fabułę i inne elementy rozgrywki.

Forma współpracy:

Na początek współpraca nieformalna non-profit. Nie mam na razie żadnego finansowania projektu, dlatego liczę na zaangażowanie z pasji do stworzenia czegoś fajnego, a nie z pobudek finansowych.

W dłuższej perspektywie rozważam oczywiście spieniężenie naszej pracy i przejście na formę zarobkową, ale nie lubię dzielić skóry na niedźwiedziu. Najpierw coś stwórzmy, a jeśli efektu będą wystarczająco dobre, to pewnie finansowanie też z czasem się pojawi.

Miejsce: