Poszukuję ludzi do nowo powstającego, małego studia


#1

Krótko i na temat:

Co mam:

  1. Pieniądze na założenie firmy, wyposażenie, wynagrodzenia, lokal itd.
  2. Pomysł na grę

Czego nie mam:

  1. Wiedzy dot. programowania, silników, assetów, skryptów etc.
  2. Ludzi, z którymi mógłbym zacząć tworzyć, to co w głowie siedzi mi od kilku lat

Co dam:

  1. Dobre i stabilne warunki zatrudnienia

Pozdrawiam,
Dawid

Dodam jeszcze, że najlepiej gdybyś był/a z Wrocławia lub okolic bo nie chcę bawić się w pracę zdalną
i skończyć grę za 3 lata.

Jako, że ogłoszenie nie jest sprecyzowane (np. sam jeszcze nie wiem na jakim silniku gra będzie oparta)
informuję, że jest to kwestia do ustalenia.

Zainteresowany? Odezwij się na:
daevoan86@gmail.com


#2

Czym byś Ty się zajmował w tym małym studiu? Miło też wiedzieć ile osób i jakich szukasz.


#3

Chcę spinać to wszystko w całość, koordynować prace, pilnować jakości.

Mam też bardzo konkretną wizję tego jak gra ma wyglądać więc będę nadawał jej ostateczny kształt.

Ogólnie rzecz biorąc oprócz bycia szefem chcę brać czynny udział w tym jak gra będzie wyglądać, jaką będzie miała zawartość etc.

Kogo poszukuję? Solidnych i kreatywnych ludzi, którzy programują z wykorzystaniem Unity, Torque lub UE4
i/lub umieją rysować/modelować w 2D/3D (np. Blender).

Na początek chciałbym zatrudnić 2 osoby i w ramach wdrożenia, zgrania się zespołu zacząć od jakiegoś bardzo prostego projektu np. w 2D na platformy mobilne.


#4

Hej
Szukasz tylko osób, które mają doświadczenie komercyjne i są dostępni w pełnym wymiarze godzin, czy studenci z zapałem i własnym skończonym projektem, który mogą pokazać też będą okej?


#5

Ok i jak rozumiem projekt jest ultra tajny? Dobrze jest przedstawić projekt, bo ludzie nie lubią kupować kota w worku. Nie wiadomo czy robisz zwykłą platformówkę czy jakąś karciankę RPG, do której mnóstwo czasu zajmie pisanie wzorów i tabelek.


#6

Będą nawet bardziej niż ok : )


#7

Owszem, ludzie nie lubią kupować kota w worku, ale ja niczego tutaj nie sprzedaję.

Projekt może i nie jest ultra tajny, ale nie chcę go opisywać tutaj ze szczegółami bo nie jest to moim zdaniem odpowiednie miejsce.

Bez wgłębiania się w detale, chcę zrobić grę samochodową z grafiką 3D, która będzie miała zaawansowany model zniszczeń. Inspiracje to BeamNG i Rigs of Rods, ale mam zupełnie inny pomysł na zawartość.

Natomiast pierwsza gra, którą chciałbym w celu dotarcia się zespołu wypuścić, to analogiczna gra w uproszczonej formie, w 2D na platformy mobilne.


#8

Masz jakieś doświadczenie w prowadzeniu zespołu? Wydałeś coś wcześniej?


#9

Przecież to płatna oferta, czy projekt uda się skończyć, czy przyniesie zyski, to już problem samego założyciela.
Wiadomo, że jeśli projekt jest konkretny, ma dobra specyfikacje i zarządzanie, dużo lepiej się pracuje.
Ale jeśli ktoś mi płaci pensje, a nie mam udziałów w firmie, to czy to się w ogóle uda, pozostaje na barkach szefa.


#10

Nie wszyscy myślą w tak prostych kategoriach praca i zarobki i tyle. Gdzie miejsce na rozwój?


#11

Raczej brał bym pod uwagę rzeczy sprawdzone i nowe, czyli Unity albo Unreal.
Jeśli to ma być też mobile to skłaniał bym się ku Unity.


#12

Jak dostaję umowę o pracę na konkretne pieniądze to szczerze mówiąc nie obchodzi mnie, co to za projekt. Kodzę najlepiej jak umiem i oczekuje wypłaty. A jeśli dodatkowo pracodawca stworzy fajną atmosferę i zbierze ekipę z którą się miło pracuje a projekt jest ciekawy to i ja daję od siebie więcej niż tylko kod.
Ale na początek przy projekcie, w którym w grę wchodzi zatrudnienie za realne pieniądze to właśnie te pieniądze się liczą.

To nie jest projekt Krzysia, studenta II roku informatyki zbierającego zapaleńców, to nie jest tez projekt Pana Marka, znudzonego programisty który od 15 lat pisze okienka, odpytuje bazy danych i rozmawia z urządzeniami za pomocą przemysłowych protokołów wymiany danych. Tu przychodzi inwestor z realna kasą któremu trzeba wysłać CV. Dobrze było by tylko, gdyby podał na wstępie widełki.


#13

Dla mnie tworzenie gier to zawsze rozwój. Chodzi raczej o problemy z samy prowadzaniem projektu, po co mam sobie tym głowę zaprzątać ?


#14

Dziękuję za sugestie, faktycznie będzie to chyba najlepszy pomysł na początek.


#15

Dzięki za rozjaśnienie sytuacji : )

Widełki? Proszę bardzo, proponuję na początek 3 - 5 tys. PLN netto, w zależności od doświadczenia/predyspozycji.

PS. Tak, wiem, że można cytować, ale dopiero teraz to zauważyłem.


#16

Ok, mała aktualizacja. Grafik już jest (zresztą z tego forum : ) ), poszukujemy jeszcze programisty, który dobrze radzi sobie z Unity i najlepiej C#.