Poszukuję osób do projektu

Witajcie, mam na imię Darek, jestem początkującym grafikiem 3d. Szukam ludzi, którzy pomogą mi w robieniu gry mmorpg. Założenie jest takie że gra ma być podobna do Metin2, ale nie ma być jej bezpośrednim klonem na innym silniku. Datę startu prac nad projektem szacuję na 02.2021. Zakończenie projektu to czas bliżej nieokreślony, zależy od umiejętności osób. Do projektu przyjmę osoby na każdym poziomie umiejętności, sam nie umiem wszystkiego. W projekcie chodzi (jakkolwiek to zabrzmi) bardziej o samorozwój, niż o szybkie dopchniecie projektu do końca. Pracujemy po godzinach, nie ma presji na termin. Ewentualna zapłata za pracę to równy procent od ewentualnego zysku. Na chwilę obecną praca zdalna, później praca zdalna lub Poznań.

Kogo poszukuję:
-level designera, osoby która potrafi zrobić grywalne lokacje według dostarczonych wskazówek i assetów, silnik na jakim będziemy pracować to raczej Unreal Engine, ale możemy o tym porozmawiać,
-programistę/kogoś kto ogarnia blueprinty, kto będzie potrafił napisać podstawowe mechaniki gry np. ekwipunek, parametry mobów/postaci itd.
-kogoś kto potrafi napisać netcode

Czym ja się zajmę:
-tworzenie potrzebnych assetów np. moduły budynków, skały
-tworzeniem obiektów typu, bramy, ogrodzenia, broń, skrzynki itp.
-organizacja projektu i pewnie coś jeszcze …

Zainteresowanych proszę o PW, z krótkim opisem swoich umiejętności.
Pytania odnośnie gry, piszcie tutaj.

wszystko zależy od stopnia skomplikowania i nie jest to niemożliwe ale :l, ale czy aby na pewno nie porywasz się z motyką na słońce ? taka gierka może być ogromnym wyzwaniem.
A :smiley: pochwal się swoimi modelami zawsze to jakaś zachęta

jestem początkującym […] Szukam ludzi, którzy pomogą mi w robieniu gry mmorpg

name more iconic duo… I’ll wait