Poszukujemy programisty do projektu po godzinach

gamedev
gry

#1

Jesteśmy zespołem składającym się z 3 osób. trzech grafików 3D, w tym dwóch animatorów, grafika 2D.

Szukamy programisty biegle posługującym się Unity lub Unreal engine, chcącego przekuć dokumentacje w grywalny prototyp, a następnie gotowy produkt. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji odnośnie wyboru silnika i jesteśmy otwarci na sugestie.

Projekt tworzymy po godzinach, głównie dla doświadczenia, oraz podszlifowania umiejętności pracy w grupie. Wykonana gra zostanie wydana na platformie Steam, a zysk zostanie podzielony pomiędzy zaangażowanymi.

Szacowany czas pracy: 15 miesięcy.
Do komunikacji korzystamy z Discorda (wymagane będzie stworzenie darmowego konta)
Zgłoś się do nas, jeśli jesteś zainteresowany i masz portfilio: https://discord.gg/fCUbYnc

"Korporacja albo śmierć" ~ robot nr. 282.2F

W roku 2122 po wielkiej katastrofie ekologicznej i buncie robotników, szefowie największej i jedynej korporacji Flop Inc. byli zmuszeni opuścić Ziemię statkiem kosmicznym w celu znalezienia nowej zdatnej do zamieszkania planety. W roku 2192 została odkryta planeta, na którą zostaje wysłana pierwsza kapsuła zwiadowcza składająca się z dwóch robotów, oraz budynku Sztucznej Inteligencji.

Czym jest FlopRush?

FlopRush to gra rogue-lite, łącząca mechaniki automatyzacji z Satisfactory z base defensem. Gdzie jako robot korporacji Flop Inc. wraz z budynkiem SI zostajemy zrzuceni na nowo odkrytą planetę w celu jej kolonizacji. Na przeszkodzie, będzie stała tajemnicza rasa insektów, przypuszczająca cykliczne ataki na budowle gracza. Gracz będzie się bronić przed obcymi budując budowle obronne, oraz bezpośrednio biorąc udział w walce, przejmując kontrolę nad wyprodukowanymi robotami. Rozgrywka będzie podzielona na dwa etapy. Budowa zautomatyzowanej fabryki i obrona jej przed hordami obcych. Po zniszczeniu SI lub wszystkich robotów rozgrywka się kończy.

FlopRush będzie:

  • Symulatorem budowy zautomatyzowanej fabryki w stylu Satisfactory.
  • Szybką i dynamiczną strzelanką, pełną rozwałki.
  • Rozbudowaną grą wypełnioną zróżnicowanymi brońmi i budowlami.

#2

Fajne ogłoszenie, dajcie jeszcze na zachętę jakieś prace/portfolio waszych grafików, żeby było wiadomo, że to tacy prawdziwi graficy a nie ludzie, którzy wczoraj ściągnęli Blendera i przerabiają pierwszy videotutorial :wink: Niestety, ale takie mamy tu realia…


#3

Witamy! Link do kanału discord wygasł, dlatego wysyłamy go jeszcze raz! https://discord.gg/CzxJYdVgTV
Ten już nie wygaśnie :blush:


#4

Publicznie nie można rozmawiać o rekrutacji bo rozmowa o projekcie na kanele Discord stworzonym do rekrutacji jest niedozwolona.

Prywatna rozmowa wskazywała na to że doświadczenie o grafice jest ZEROWE, trzech grafików i żaden z nich nie ma swojego portfolio, a gra nie ma żadnych grafik, które można zobaczyć.

Za to należy mieć 40 lat doświadczenia w Game-DEV, przedstawić swoje CV, portfolio i zapewne napisać List Motywacyjny dlaczego chce się dołączyć właśnie do tego projektu i pracować w nim za darmo.


#5

Witam!
Dziękuje za ten dość niepochlebny feedback i postaram się odnieść do treści twojej wiadomości!
Więc…

Oczywiście, że rozmowa o projekcie jest dozwolona, został nawet stworzony osobny kanał do zadawania pytań.Ty poprosiłeś mnie o udostępnienie GDD, na co się nie zgodziłam.

Byłam bardzo chętna, aby z tobą porozmawiać. Chciałam pokazać prototyp, grafiki wykonane na jego potrzeby i pracę każdego z grafików.

Z tymi 40 latami doświadczenia to poleciałeś :wink:. Wymagamy przede wszystkim zaangażowania i umiejętności popartej portfolio.

Podsumowując, postaramy się wyciągnąć lekcje z twojego komentarza i zrobimy osobny kanał pisemny, gdzie będziemy dzielić się naszymi pracami :slight_smile:

A tobie życzyłabym lekcji z komunikacji i działania trochę mniej pod wpływem emocji. :blush: