Poszukujemy programisty do projektu po godzinach

gamedev
gry

#1

Jesteśmy zespołem składającym się z 3 osób. trzech grafików 3D, w tym dwóch animatorów, grafika 2D.

Szukamy programisty biegle posługującym się Unity lub Unreal engine, chcącego przekuć dokumentacje w grywalny prototyp, a następnie gotowy produkt. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji odnośnie wyboru silnika i jesteśmy otwarci na sugestie.

Projekt tworzymy po godzinach, głównie dla doświadczenia, oraz podszlifowania umiejętności pracy w grupie. Wykonana gra zostanie wydana na platformie Steam, a zysk zostanie podzielony pomiędzy zaangażowanymi.

Szacowany czas pracy: 15 miesięcy.
Do komunikacji korzystamy z Discorda (wymagane będzie stworzenie darmowego konta)
Zgłoś się do nas, jeśli jesteś zainteresowany i masz portfilio: https://discord.gg/fCUbYnc

"Korporacja albo śmierć" ~ robot nr. 282.2F

W roku 2122 Po wielkiej katastrofie ekologicznej i buncie robotników, szefowie największej i jedynej korporacji Flop Inc. byli zmuszeni opuścić Ziemię statkiem kosmicznym w celu znalezienia nowej zdatnej do zamieszkania planety. W roku 2192 została odkryta planeta, na którą zostaje wysłana pierwsza kapsuła zwiadowcza składająca się z dwóch robotów, oraz budynku Sztucznej Inteligencji.

Czym jest FlopRush?

FlopRush to gra rogue-lite, łącząca mechaniki automatyzacji z Satisfactory z base defensem. Gdzie jako robot korporacji Flop Inc. wraz z budynkiem SI zostajemy zrzuceni na nowo odkrytą planetę w celu jej kolonizacji. Na przeszkodzie, będzie stała tajemnicza rasa insektów, przypuszczająca cykliczne ataki na budowle gracza. Gracz będzie się bronić przed obcymi budując budowle obronne, oraz bezpośrednio biorąc udział w walce, przejmując kontrolę nad wyprodukowanymi robotami. Rozgrywka będzie podzielona na dwa etapy. Budowa zautomatyzowanej fabryki i obrona jej przed hordami obcych. Po zniszczeniu SI lub wszystkich robotów rozgrywka się kończy.

FlopRush będzie:

  • Symulatorem budowy zautomatyzowanej fabryki w stylu Satisfactory.
  • Szybką i dynamiczną strzelanką, pełną rozwałki.
  • Rozbudowaną grą wypełnioną zróżnicowanymi brońmi i budowlami.

#2

Fajne ogłoszenie, dajcie jeszcze na zachętę jakieś prace/portfolio waszych grafików, żeby było wiadomo, że to tacy prawdziwi graficy a nie ludzie, którzy wczoraj ściągnęli Blendera i przerabiają pierwszy videotutorial :wink: Niestety, ale takie mamy tu realia…