Potrzebna pomoc z c#


#1

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class AlchemistMove : MonoBehaviour
{
public float speed = 2.5f;
public float minDistance = 2f;
float distance;
Vector2 whereToGo;

Transform player;
Rigidbody2D rb;

Flip flip;

public float rate = 1f;
float nextTriggerTime = 0f;
public Animator animator;
/*[HideInInspector]*/
public bool Stay = false;
public Transform LeftSide;
public Transform RightSide;
public Transform Center;

void Start()
{
    player = GameObject.FindGameObjectWithTag("Player").transform;
    rb = gameObject.GetComponent<Rigidbody2D>();
    flip = gameObject.GetComponent<Flip>();
}

private void Update()
{
    flip.LookAtPlayer();
    StartCoroutine(IsInArena());

    Vector2 target = new Vector2(player.position.x, rb.position.y);


Wszystko działało elegancko, zapisałem projekt i wyszedłem wyprowadzić psa jak wróciłem zobaczyłem 45 errorów. Głównie : Cannot implicitly convert type ‘UnityEngine.Transform’ to ‘Transform’. Jak to możliwe że po prostu przestało działać i co mam zrobić?


#2

W której linijce tak masz? Nie wkleiłeś całego kodu.


#3

Chodziło o dokładnie o : player = GameObject.FindGameObjectWithTag(“Player”).transform;
Ale problem już rozwiązany. Okazało się że wystarczyło zmienić folder w którym skrypt się znajdował.
I rzeczywiście nie wkleiłem całego, nie zauważyłem nawet tego :speak_no_evil: