Potrzebny programista do mobilnej gry "karcianej" non profit (nieaktualne)


#1

Cześć!

Krótko o nas
Light Raven Studio to mały, trzyosobowy zespół (graficzka, projektant, programista. Dźwiękowiec w drodze ;] ). Pracujemy zdalnie w wolnym czasie, komunikacja odbywa się na Discordzie. Stawiamy na dobrą atmosferę i transparentność. Bardzo ważne jest dla mnie, aby każdy w zespole czuł satysfakcję i naturalne zaangażowanie w związku z projektem.

Krótko o projekcie
Pracujemy niekomercyjnie celem zdobycia doświadczenia oraz wejścia na rynek. Karcianka jest pomyślana jako prosty projekt, którym przetrzemy szlaki, skonsolidujemy zespół i zdobędziemy kompetencje niezbędne, by stworzyć coś większego. Zadaniem projektu jest też wyrabianie unikalnej marki studia, dlatego staramy się go wyróżnić na tle konkurencyjnych produkcji.

Specyfikacja techniczna
Unity, 2D, mile widziany tryb pojedynków multiplayer online.
Główne mechaniki to:

  • obsługa mapy i pojawiających się na niej encounterów;
  • mechanika walki;
  • zarządzanie surowcami: zdobywanie ich po walce i wykorzystywanie do rozwoju swojej drużyny.

Zajawki

  • niezwykły, mroczny klimat starożytnego fantasy z elementami technologii;
  • autorski świat oraz rasy;
  • unikalna mechanika walki oparta o fazy planowania i rozstrzygnięcia;
  • oryginalne podejście do współczynników jednostek;
  • ciekawie rozwiązany system surowcowy;
  • brak mikropłatności - cały interfejs skupiający się tylko na rozgrywce (user centered).
  • elementy retro - np. naprawdę można przegrać, brak fajerwerków i nagród za każde kliknięcie, brak prowadzenia za rączkę przez pół gry.

Screeny:

Jeśli zainteresował Cię nasz pomysł, chcesz wejść w Game Dev i podobnie jak my wierzysz, że można robić wielkie rzeczy bez kija w dupie, napisz pod info@jakubkozak.com ! ;]