Problem z buildem gry na platfromę WebGL w Unity 2019


#1

Witam. Na wstępie zaznaczę, że zdecydowałem się utworzyć ten temat wskutek bezowocnych poszukiwań odpowiedzi w sieci. Zacznę od tego, że utworzyłem projekt w Unity 2019.1.0f2, a następnie chciałem wyeksportować go na platformę WebGL w celu późniejszego umieszczenia na jakimś portalu. Niestety po ukończonym procesie Unity wysypało błędami:




W sieci znalazłem informację, że jest to prawdopodobnie:

  • wina braku samego WebGL - sprawdziłem, jest zainstalowany
  • starej wersji WebGL
  • braku jednego z SDK - w Unity Hub dodałem moduł Android Build Support wraz z Android SDK & NDK Tools
  • wina niepoprawnego nazewnictwa elementów projektu - przejrzałem projekt i nie zauważyłem, żeby nazwa jakiegoś pliku była zapisana ze spacją

Oczywiście spróbowałem również innych wersji Unity:

  • 2017.3.0f3 (WebGL Build Support)
  • 2017.4.39f1 (WebGL Build Support)
  • 2019.1.0f2 (WebGL Build Support, Android Build Support, Android SDK & NDK Tools)
  • 2019.3.11f1 (WebGL Build Support, Windows Build Support (IL2CPP), Android Build Support, Android SDK & NDK Tools, OpenJDK)

Na wszystkich wersjach występuje ten sam problem. Próbowałem tworzyć nowy projekt, jednak to nic nie dało. Próbowałem uruchamiać inne projekty - również bez efektów.

Dodam, że eksport projektu na inne platformy działa bez zarzutu. Tylko przy WebGL wszystko się sypie.

Nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale od początku kwarantanny jestem zmuszony pracować na starym komputerze (8-letnim) z Windows 7. Czy te błędy mogą być jakoś powiązane z systemem? Może powinienem zrobić format?

Na koniec dodam, że z Unity pracuję dopiero od kilku miesięcy, jednak tego typu błędu nigdy nie miałem.

Jeśli temat był już poruszany to przepraszam i proszę o usunięcie.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc
Miłego dnia :slight_smile: