Programista poszukuje Zespolu


#1

Czesc

Od jakiegos czasu programuje w Unity (tylko C#) w wolnym czasie i buduje prototyp gry, ktora w przyszlosci pragnalbym wydac, gdyz nie ma zbyt wiele gier tego typu a bardzo chcialbym w cos takiego zagrac.

Nie posiadam umiejetnosci animowania, modelowania, tworzenia swiata gry itd. Dlatego chcialbym poznac ludzi chetnych do hobbystycznego projektu, ktory moze sie przerodzic w komercyjny (ale dalej celujacy w fan).

Zawodowo jestem Back-endowym programista i programuje w PHP (Znam Symfony, Nginx, Composer, Rest-Api, umiem pisac testy oraz uwielbiam korzystac z konsoli) jednak poza tym znam rowniez Jave i ostatnio wlasnie C#.

Gra ktora robie ma byc w rzucie izometrycznym, 3d, posiadac inventory typu diablo, system lvl oparty o skille, uniwersum na pograniczu Stalkera i Fallout-a. System walki rzeczywisty jednak zdecydowanie nie skupiony na walce z hordami komputerowych przeciwnikow.

Jesli tworzycie juz podobna gre - dajcie rowniez znac. Jestem graczem zespolowym i uwielbiam prace z kodem innych programistow.

Jesli Twoj projekt jest komercyjny jestem otwarty na pojedyncze zlecenia na b2b


#2

Ja w sumie też szukam porządnej ekipy ale jako grafik3d/animator ale nic z tego nigdy nie wyszło, i tak siedzę na forum nie wiadomo po co. Mam w głowie pomysł na prostą grę, której sam nie zrobię. Z wrodzonego lenistwa jednak nie spisuję pomysłów w pdf’y bo nie wierzę że uda mi się je skończyć, no i chwilę potem tracę całą motywację jakby powietrze z balona uszło. Nie mówiąc o tym że też nie chce mi się robić całej gry samemu :confused: .


#3

Pomysł dobry, chociaż nawet jeżeli wzorujesz się na Diablo to nie licz na samodzielne wydanie gry typu Diablo III, bo tu już trzeba na prawdę mocnego sztabu ludzi. Z tego co rozumiem, gra ma być w rzucie izometrycznym tylko tu nasuwa się pytanie, czy ma to być:

Hack n’slash: Czyli gra typu Diablo, Sacred, Titan quest itd.
RPG: Czyli gra typu Baldur’s gate, Icewind dale, Planescape torment, Fallout 1 lub 2

Ewentualnie wypoziomowana hybryda gatunków, typu: Divine Divinity, czy Divinity: Original sin.

Z wypowiedzi rozumiem, że nie chcesz walki z hordami przeciwników, więc dedukuję, że chodzi raczej o mocniejszy aspekt role-playing. Generalnie, jest to gatunek dość trudny, bez co najmniej 2 pisarzy się nie obejdzie, bo DOBRE questy (nie typu “idź zabij 100 tundrowych yeti i przynieś mi amulet, dostaniesz 100 golda”) to już nie są takie proste do napisania. Dość to ambitne dlatego dopytuję, czy nie jest to projekt będący tak zwanym “porywaniem się z motyką na słońce” :wink:


#4

Oczywiscie ze nie… To co mowisz to trafne uwagi i jak najbardziej wiedzialem o tym jeszcze zanim zabralem sie za Tworzenie nowego projektu w Unity:)

Majac na mysli Diablo chodzilo mi o Diablo, nie o Diablo 3 bedace palaczeniem Hack’n slash i MMORPG.

Zatem po pierwsze gra ma byc 100% single player. Robienie gry online w malym zespole jest co najmniej nierozsadne a na pewno niemozliwe (chyba ze ktos chce zrobic Grass Simulator online czy cokolwiek z porownywana iloscia bug - ow).

System walki ma troche przypominac ten z Divine Divinity, natomiast nie ma to byc hybryda hack’n slash z crpg tylko… hybryda symulatora polowania z action rpg. I tak, w rzucie izometrycznym.

I tak, jest to niecodzienne polaczenie i tak moze sie nie spodobac szerszej publice. Natomiast gdybym chcial zrobic CoD odcinek 3459 to na pewno nie oglaszalbym sie tutaj tylko szukalbym pracy w Infinity Ward. Wtedy na sto procent spodobaloby sie milionom ludzi. Ale jaka mialbym dowolnosc tworzenia?

Dlatego to chce zrobic. Dlatego potrzebuje was.


#5

Cześć, ja też robię Diablo clone, ale skupiam się bardziej na mechanice gry :slight_smile:
https://www.artstation.com/artwork/LNXPK