Programista poszukuje Zespolu

Czesc

Od jakiegos czasu programuje w Unity (tylko C#) w wolnym czasie i buduje prototyp gry, ktora w przyszlosci pragnalbym wydac, gdyz nie ma zbyt wiele gier tego typu a bardzo chcialbym w cos takiego zagrac.

Nie posiadam umiejetnosci animowania, modelowania, tworzenia swiata gry itd. Dlatego chcialbym poznac ludzi chetnych do hobbystycznego projektu, ktory moze sie przerodzic w komercyjny (ale dalej celujacy w fan).

Zawodowo jestem Back-endowym programista i programuje w PHP (Znam Symfony, Nginx, Composer, Rest-Api, umiem pisac testy oraz uwielbiam korzystac z konsoli) jednak poza tym znam rowniez Jave i ostatnio wlasnie C#.

Gra ktora robie ma byc w rzucie izometrycznym, 3d, posiadac inventory typu diablo, system lvl oparty o skille, uniwersum na pograniczu Stalkera i Fallout-a. System walki rzeczywisty jednak zdecydowanie nie skupiony na walce z hordami komputerowych przeciwnikow.

Jesli tworzycie juz podobna gre - dajcie rowniez znac. Jestem graczem zespolowym i uwielbiam prace z kodem innych programistow.

Jesli Twoj projekt jest komercyjny jestem otwarty na pojedyncze zlecenia na b2b

Ja w sumie też szukam porządnej ekipy ale jako grafik3d/animator ale nic z tego nigdy nie wyszło, i tak siedzę na forum nie wiadomo po co. Mam w głowie pomysł na prostą grę, której sam nie zrobię. Z wrodzonego lenistwa jednak nie spisuję pomysłów w pdf’y bo nie wierzę że uda mi się je skończyć, no i chwilę potem tracę całą motywację jakby powietrze z balona uszło. Nie mówiąc o tym że też nie chce mi się robić całej gry samemu :confused: .

Pomysł dobry, chociaż nawet jeżeli wzorujesz się na Diablo to nie licz na samodzielne wydanie gry typu Diablo III, bo tu już trzeba na prawdę mocnego sztabu ludzi. Z tego co rozumiem, gra ma być w rzucie izometrycznym tylko tu nasuwa się pytanie, czy ma to być:

Hack n’slash: Czyli gra typu Diablo, Sacred, Titan quest itd.
RPG: Czyli gra typu Baldur’s gate, Icewind dale, Planescape torment, Fallout 1 lub 2