Programista Unity - platformówka 2D

gamedev

#1

Szybkie zlecenie:

  1. Szukamy programisty Unity (platformówka 2D); praca zdalna (mały zespół, wszyscy siedzą w Krakowie)
  2. 4,5k-9k netto/miesiąc w zależności od doświadczenia i zaangażowania godzinowego (zlecenie szacujemy na 1-2 miesiące pracy)
  3. Unity, C#, 2D (z elementami symulacji 3D), zaawansowany wizuanie pixelart
  4. Zlecenie (najchętniej umowa o dzieło)

Hiho! :slight_smile:
Mamy do zaprogramowania demo gry na 30-50 min rozgrywki. Naszym silnikiem jest Unity, gra 2D z elementami symulacji 3D (bump mapy, paralaksa, kilka efektów z cząsteczkami, mechanika ze światłem). Zaawansowany wizualnie pixelart (podobny do tego z “The Last Night” lub “Narita boy”), stosunkowo proste mechaniki, fajna historia. Oferujemy stawkę zależnie od doświadczenia i zaangażowania godzinowego, odpowiednik 4 500 - 9 000 netto miesięcznie (do ustalenia na 1-wszym spotkaniu rekrutacyjnym, nie szukamy kogoś do pracy za półdarmo), zlecenie najchętniej na Umowę o Dzieło, rozbitą na etapy. Możliwość dalszej współpracy i rozwoju gry (demo jest nam potrzebne do pozyskania jak najlepszego producenta, nad grą pracowaliśmy do tej pory “w garażu”). Strona (i styl) naszego studia: https://dyslecticgames.com/

Wymagania:

  • Umiejętność programowania gier 2D przy zastosowaniu silnika Unity (C#)
  • Wrażliwość estetyczna - gra ma stosunkowo proste mechaniki ale opiera się o klimat, mocne wizuale i własny styl
  • Doświadczenie komercyjne nie jest konieczne, ale doświadczenie z tworzeniem platformówek znacznie podniesie twoją ocenę; dobrze przygotuj swoje CV i wykaż się czymś, co już programowałeś - liczą się umiejętności
  • Umiejętność optymalizowania projektów w Unity (część kodu i testów już za nami, możesz je wykorzystać i rozwinąć to, co już powstało)

Obowiązki:
Zaprogramowanie dema gry przy zastosowaniu silnika Unity (C#) - 30-50 min rozgrywki nieco podobnej do tej z “Inside” od Playdead. Wizuale, animacje i scenariusz są gotowe, czas to poskładać, dorzucić interfejs, przetestować i doszlifować.

Oferujemy:
Jasne warunki i sprawną organizację pracy. Mały zespół, zaangażowani i kompetentni ludzie. Masz duży wkład w grę - działanie mechanik i jej grywalność zależy od ciebie. Nie zapewniamy siedziby ani sprzętu, pracujemy zdalnie, jeśli potrzebujesz kontaktu “na żywo” - jesteśmy z Krakowa. To czyste, zamknięte zlecenie - robisz solidną robotę, my płacimy - bez bezsensownych spotkań, rozpraszaczy i korpo-języka.

Zgłoszenie:
Wyślij maila z CV na contact@dyslecticgames.com z tytułem wiadomości “Programista Unity” - odpisujemy na każdego maila ze zgłoszeniem. Rekrutację prowadzi Adam. Jeśli twoje CV spełni wymagania, odeślemy link do pliku z opisem gry, wstępnymi wizualizacjami, zakresem pracy. Zastanowisz się wtedy czy styl i koncepcja ci odpowiadają - jeśli tak, odeślij akcept a my umówimy się na kolejny etap rekrutacji. Ahh, jeszcze prośba o wrzucenie poniższej klauzuli do CV:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyslectic Games Studio, w celu prowadzenia aktualnej rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Chętnie odpowiem na większość pytań. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W kontakcie, Adam.


#2

O fajnie, robię to samo. Zobaczymy jaki będzie wspólny efekt końcowy? =)


#3

Ha! To propozycja współpracy czy rzucone wyzwanie? :wink: Jeśli propozycja to wyślij proszę CV/linki do kilku realizacji na mail: contact@dyslecticgames.com - tam zbieram i porównuje zgłoszenia, dzięki temu nikt i nic mi nie umknie. W kontakcie!


#4

W sumie wyzwanie, ale i tak wiem że przegram więc tak mi się po prostu powiedziało =).
Ciekawe o czym będzie wasza gra.


#5

Hi there,
Greetings!

Email sent, please check.

BR,
Frank J