Projekt gry komputerowej mmorpg


#1

Witam, poszukujemy programisty (TYLKO I WYŁĄCZNIE FREELANCER - NIE POSZUKUJEMY FIRM) do projektu gry. Projekt wystartował pod koniec 2014 roku tak więc trochę czasu już minęło i jesteśmy bardzo blisko startu. Aktualnie pracuje dla nas dwóch programistów - nie wyrabiają się niestety ze zleceniami. Płacimy od każdej wykonanej pracy przelewem czy paypalem - to już do ustalenia. Wystarczy, że scrypt będzie w pełni sprawny. Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą to daj o sobie znać. W razie jakikolwiek pytań proszę pisać. Praca oczywiście zdalna z domu na podstawie umowy o dzieło.
Wymagania: bardzo dobra znajomość języka c++, dodatkowym atutem będzie znajomość LUA

Kontakt: info@saiyansreturn.com


#2

Na jakim silniku? Jakaś stawka?


#3

Jeżeli 1 gra i 2 programostów to chyba Unreal… bo nie sądze że płatne Unity.


#4

Wiem, że to mało konserwatywne… ale istnieją jeszcze inne silniki :stuck_out_tongue:
(mogli pójść też ambitnie i napisać własny w C++)


#5

Wiem, ale uwzględniają że mają 2 programistów długo by im zaje ło tworzenie silnika. I nie byli by blisko wydania gry. ( Blisko startu ja rozumiem to jako wydania gry, a nie jej zaczęcia )


#6

Pracują od 2014 roku, a do tego aktualnie pracuje tam dwóch programistów - nie jest powiedziane ile było od początku.
Może pozwól odpowiedzieć na pytania osobie, która dała ogłoszenie. Twoje przypuszenie niewiele wniosło do tematu.


#7

A spoko. Nie zauważyłem słowa aktualnie.


#8

?? płatne Unity? dlaczego płatne?


#9

Z tego co wiem to w Unity Pro ( chodzi o tą najdroższą wersję ) można pisać w C++.


#10

aaa, ok, rozumiem. We free ponoć też się da jak się pokombinuje z bibliotekami, ale jest z tym dużo zamieszania.


#11

Oficjalna strona: http://www.saiyansreturn.com/

Jeżeli ktoś jest zainteresowany pracą przy projekcie zapraszam do kontaktu po więcej informacji: info@saiyansreturn.com


#12

Spoko, fajnie, ale jedna Tibia już jest…


#14

Poszukujemy kolejnych programistów! Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: info@saiyansreturn.com


#15

Jest nawet Dragon Ball Online :]


#16

Czy jest sens inwestowania pieniędzy w projekt oparty o universum do którego nie ma się żadnych praw?


#17

Teoretycznie nie ma, praktycznie - zależy. Jeśli ma to pomóc w zrozumieniu, że tego typu procesy nie mają przyszłości nie mając do czegoś praw, to czemu nie. To oni tracą, a nie my :smiley:.


#18

Projekt jest z własnym klientem i grafikami. Na licencje przyjdzie czas - projekt nawet nie jest w fazie open beta testów.


#19

I co z tego?

No, jak już wszystko skończycie to okaże się, że właściciel praw do Dragonballa każe wam iść w cholere i wtedy cały projekt jest zmarnowany.

Takie coś robi się w fazie projektowania - żeby w ogóle wiedzieć na czym się stoi. Bo może nie ma najmniejszych szans na uzyskanie licencji, lub cena będzie dla was zaporowa. Wtedy zmienia się koncepcję, graficy robią inne assety, powstaje inna mechanika itp.


#20

Aktualnie pracujemy nad licencją - próbujemy się skontaktować z Toei Animation.

Programista wciąż poszukiwany.


#21

Zawsze mi sie wydawalo ze licencja na cos tak wielkiego jak Dragon ball kosztuje duzoooooo…
I taka Bandai (bo oni chyba na tym trzymaja lape) nie da licencji randomowym ludziom… a tym bardziej w prezencie :smiley: