Rekrutacja do Verve Bytes


#1

Rekrutacja do Verve Bytes


TheSunderedEternityLogo
Silnik: RPG Maker XP
Przewidywana data premiery: 2018-2019r.
Typ gry: cRPG

Krótki opis:
Gra cRPG w klimatach Dark Fantasy, opowiadająca historię w świecie Athanory. Rivard – posłaniec z Północnego Archipelagu zostaje wysłany przez swojego władcę z misją sprowadzenia pomocy z Kontynentu. Jest to spowodowane atakiem armii nieumarłych pod wodzą grupy nekromantów, zwących się uczniami Ard’Shakra (pierwszego czarnoksiężnika). Bohater wyrusza na specjalnym okręcie do Królewskiego Portu, stolicy Cesarstwa Neviryjskiego - największego mocarstwa położonego w centralnej części Athanory. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem, sztorm zatapia statek a goniec trafia daleko od celu swojej podróży. Musi za wszelką cenę się tam dostać, pytanie czy mu się to uda…

vYiM88W
QL6hIH3

Gra The Sundered Eternity to debiutancki projekt młodego sześcioosobowego zespołu deweloperskiego jakim jest Verve Bytes. Planowaliśmy wydać naszą produkcję w 2017 roku lecz okazało się to niemożliwe. Dlatego przewidywaną datą premiery gry jest rok 2018-2019.
Nasza gra jest niekomercyjna, więc ludzie którzy pomagają nam przy produkcji robią to zupełnie non-profit. Nie posiadamy siedziby z powodu braku środków finansowych oraz czasu, który nam na to nie pozwala. Tworzymy więc ten projekt czysto hobbystycznie. Wielu z nas nadal się uczy i znajdując czas dokłada cegiełkę po cegiełce do gry. W naszym wypadku działamy pracując zdalnie. Kontaktujemy się za pomocą Discorda. Dbając o jak najlepszą jakość naszego produktu ciężko pracujemy ale to nie wystarcza. Potrzebujemy więcej ludzi, którzy zgodzą się nam pomóc z dobrego serca. Może naiwnie to brzmi ale w mojej (mówię o sobie) karierze w branży gier komputerowych poznałem wielu ludzi dobrej woli, którzy nie bacząc na profity zgodzili się wspomóc naszą sprawę. Są jeszcze tacy ludzie na świecie.

A teraz do sedna, poszukujemy ludzi do pomocy przy tym projekcie. Zapowiada się długa gra i jeszcze dużo pracy przed nami a my jesteśmy małą grupą. Dlatego też szukamy:

  • scenarzystów
    • umiejętność biegłego posługiwania się językiem polskim
    • kreatywność i wyobraźnia
    • umiejętność wczucia się w charakter postaci
  • grafików 2D
    • rysowanie postaci, lokacji itp.
    • umiejętność tworzenia, np.: ikon, menu itd.
  • pixel arystów
    • umiejętność rysowania postaci, obiektów.
  • kompozytorów/dźwiękowców
    • tworzenie muzyki min. na „średnim poziomie”
    • posiadanie różnorodnych zasobów dźwiękowych

Chętnie przyjmiemy także kogoś kto chciałby jakoś inaczej pomóc przy projekcie, np. zostać Community Managerem.
O kontakt prosimy zgłaszać się na podany poniżej mail:
vervebytes@gmail.com


#2

Historia ma być liniowa/rozgałęziona? Można wiedzieć, na ile gotowy jest główny wątek?


#3

Rozgałęziona. Obok wątku głównego przewija się kilka ważnych wątków pobocznych. A co etapu prac to jesteśmy w połowie linii fabularnej.


#4

Ja chętnie pomogę przy pisaniu :slight_smile:


#5

Hm, dość regularnie przeglądam to forum w poszukiwaniu ofert dla scenarzystów, ale trudno na cokolwiek trafić; a jak się trafi, to są to na tyle kompleksowe projekty, że trzeba się zastanowić, czy nie pochłonie on za dużo czasu, by w końcu przerosnąć (różnie w końcu bywa) twórców.

Życzę powodzenia i sił.


#6

@Eugeniusz_Zambd Dzięki :slight_smile: Zawsze możesz spróbować i zobaczyć co z tego wyjdzie ale to tylko moja rada.
Powodzenia w poszukiwaniu ofert.


#8

Nadal poszukujemy grafików 2D (koncept artystów), pixel artystów oraz kompozytorów i sound designerów.


#9

W czym Wasza gra wyróżnia się na tle miliona innych tego typu?


#10

Nasz zespół stawia na bogatą historię z przesłaniem, z ideami, skłaniająca do refleksji i przebijającą czwartą ścianę :slight_smile:


#11

Ale cały czas jest to RPG Maker, co was, niestety ale to bardzo szufladkuje.
Tak trudno nauczyć się czegoś bardziej zaawansowanego? Gimbaza, o przepraszam - młodzież, przyszłość narodu, napierdziela już w Unity. Więc to chyba nie takie trudne. Zrobienie gry z widokiem izometrycznym to też chyba nie jest jakieś tam wyzwanie.
Chodzi mi o to, że teraz, być może, marnujecie dobry scenariusz, jeśli faktycznie taki macie.
I musicie się liczyć z tym, że wielu potencjalnych graczy odrzuci waszą grę po obejrzeniu jednego screena.