Rekrutacja ludzi do tworzenia gier w Unity3D

Witam wszystkich forumowiczów!
Nazywam się Radek i wpadłem na pomysł aby stworzyć fajną grupę do tworzenia gier.
Może coś o mnie mam 23 lata, jestem studentem informatyki . Aktualnie robię hobbystycznie gry w unity 3d, specjalizuje się w programowaniu. Interesuję mnie bardziej tworzenie gier na platformy mobilne niż na PC. Liczy się dla mnie wspólna zabawa i wspólne nabieranie doświadczenia. Chciałbym aby moja grupa składała się z 3 osób, grafik i 2 programistów c#. Kogo szukam:

• osoby które tak samo jak ja jarają się tworzeniem gier.
  • osoby komunikatywne, chciałbym ustalać pomysły na tsie lub skype
  • osoby ambitne.
    Jeśli chcesz nabrać doświadczenia i zrobić coś wreszcie ciekawego śmiało pisz pw lub mail radek-olejarz@wp.pl.

A nie przyszło ci do głowy, że może warto by je tu pokazać?

Studentów-informatyki-robiących-gry-i-szukających-ludzi-do-zespołu jest w internetach aż za dużo :wink:

Pomyślałem, że każda ogarnięta osoba pewnie wejdzie w mój profil i zobaczy.

No to masz przynajmniej jedną ogarniętą osobę, która nie weszła. A gdybym szukał teamu/ludzi do teamu to szybko bym o twoim temacie zapomniał.

To ty szukasz, to ty powinieneś się postarać, żeby informacje były jak najlepiej dostępne i widoczne. Ja wiem, że można by nawet odpytać googla o twój nick i/lub email chociażby po to, żeby zobaczyć co wypisujesz w internetach. Ale nie każdy na to wpadnie, nie każdemu się chce.

Ja uwazam sie za srednio ogarnietego ale w profil nie wszedlem bo mi sie poprostu nie chcialo szukac czegos co ty powinines przedstawic kiedy sie reklamujesz. albo przynajmniej dodac-> Probki moich prac w profilu.

Ludzie cenia swoj czas. Chyba ze masz reputacje Blizzarda to ludzie beda szukac samemu :smiley:

PS.
Fajna miniaturka -> dziewczyna ci kazala? :smiley: (joke)

Dziękuje wam za wasze opinie i sugestie. Dla osób które są zainteresowane podsyłam 2 linki do gier w których maczałem swoje rączki: