Rocky Planet - Gra nad którą pracuję samodzielnie od 6 miesięcy, już wkrótce ujrzy światło dzienne!

Witam bardzo serdecznie! :slight_smile:

Chciałbym pokrótce zaprezentować mój solo project, który tworzę od 6 miesięcy - Rocky Planet.

Rocky Planet to survivalowa gra osadzona na obcej planecie, która przypomina macierzystą Ziemię. Astronauta rozbitek próbuje skolonizować ją oraz przeżyć.
Pomimo, że gra ma założenia survivalowe nie jest to forsowany tryb gry, tzn. gracz ma cieszyć się grą, budować, eksplorować podróżować… nie zapominając o tym, aby od czasu do czasu coś zjeść, napić się lub ogrzać :wink:

Główną cechą Rocky Planet jest proceduralnie generowany świat z różnymi biomami:
Pustynny, Śnieżny, Leśny, Wulkaniczny i Skalisty.

Podczas rozgrywki napotykamy również moby, od znanych w realnym świecie jeży, poprzez Hactus’y (połączenie angielskich wyrazów hat i cactus). (Screeny poniżej).

Grę tworzę w 100% samodzielnie, tzn. kod, grafika, dźwięk, animacje, wszystko…
Nie korzystałem z assetów i nie zamierzam. Chcę, aby była to w pełni moja gra.

Planuję premierę na Styczeń 2020 lub Luty 2020.

Co jest zrobione:

• Mechanika gry
  • Proceduralne generowanie świata
  • System craftingu
  • System budowania
  • Interakcja z przedmiotami

Co wymaga dalszej pracy:

• Nowe modele obiektów
  • Nowe modele mobów
  • Nowe dźwięki, odgłosy

Gra będzie opublikowana na serwisie Steam.
Cena jest już ustalona, lecz będzie widoczna w momencie wydania.
https://store.steampowered.com/app/934630/Rocky_Planet

Dzięki udanemu marketingowi, na który poświęcam dużo czasu.
Gra bez żadnej pomocy osób trzecich tj. Youtuberów, Bloggerów, cieszy się rozbudowanym Community na Reddit liczącym ponad 2200 osób oraz ponad 400 osób będących członkami oficjalnego Discorda.

Reddit: https://www.reddit.com/r/RockyPlanet/

Z racji tego, że jestem nowym użytkownikiem witryna pozwala mi na wrzucenie tylko jednego zdjęcia :slight_smile: Więcej screenów, filmów znajdziecie na Redditcie! :slight_smile: