RPG mroczne fantasy

O Mnie
Witam, jestem programistą amatorem który w przyszłości chce być profesjonalistą, w Unity siedzę około roku, moje ulubione języki to C#, C++. Czasem też lubię zrobić jakiś model w blenderze.

RPG
od jakiegoś czasu sam tworzę RPG w Unity3D w ramach nauki. Jeżeli ktoś byłby chętny do pomocy to zapraszam. Szczególnie przydałby się grafik, dźwiękowiec, ktoś kto przygotowałby zarys fabuły czy zadań, inny programista z większym doświadczeniem również.

Czego oczekuję?
Mile widziane jakiekolwiek doświadczenie z Unity i z dziedziną w jakiej chcesz pomóc. Odpowiedzialność i zaangażowanie. Odwdzięczę się tym samym.

Opis projektu
Ja głównie programuję. Co do klimatu to myślałem o mrocznym fantasy, rzut ortograficzny jak w Sacred lub Diablo, dzięki temu modele nie muszą być bardzo dobrej jakości aby nie rzucały się w oczy. Nie myślałem jak na razie nad fabułą, myślę że na to będzie czas jeśli zrobię już wszystkie potrzebne narzędzia.

Dotychczas jeśli chodzi o programowanie to stworzyłem ekwipunek, skrypty na ruch gracza, statystyki, system zadań, jestem w trakcie tworzenia systemu zdarzeń oraz dialogów. Zrobiłem również prosty model gracza, animacje ataku broniami różnego typu, ruchu, oraz proste otoczenie. Kilka zdjęć:

Czołem,
czy masz może jakiś link, gdzie można by popatrzeć/pograć i zobaczyć jak to funkcjonuje w obecnym stanie?
Podoba mi się koncepcja mrocznego RPG. Chciałbym ci jakoś pomóc, ale nie jestem ani grafikiem ani muzykiem. Coś tam w blenderze i unity gmerałem po amatorsku w tym roku - uczyłem się.
Może fabularnie mógłbym pomóc, bo czasami wymyślam i prowadzę (rzadko) przygody do WFRP.

Pozdrawiam,
Rafał.

też chciałbym tworzyć gry, ale wolałbym, żeby ktoś mną pokierował.
trochę znam się na c# czy tworzeniu stron internetowych.
niestety jedyne co mogę zaoferować to czas i zaangażowanie.