[SCENARZYSTA] Szukam studia, które przyjmie mnie na darmowe praktyki

Szukasz pomysłu na ciekawą fabułę? Potrzebujesz bohaterów, questów? Chcesz ulepszyć swój scenariusz? Nie musisz - zrobię to za Ciebie :wink:

Cześć,
jestem studentem drugiego roku na kierunku “produkcja medialna” i w tym semestrze jestem zobowiązany do odbycia praktyk studenckich, także pomyślałem, że spróbuję szczęścia tutaj. Szukam studia, które przyjęłoby mnie na niepłatne praktyki w wymiarze 30 dni lub 90h pracy. Nie wykluczam możliwości dalszej współpracy. Zależy mi na tym, żeby praktyki rozpoczęły się jeszcze we wrześniu.

Najlepiej odnalazłbym się przy pracy nad scenariuszem, jego analizą, rozwijaniem i szukaniem ciekawych rozwiązań. Mam w tym już pewne doświadczenie, ponieważ mój kierunek ściśle związany jest ze scenopisarstwem, ale i przed studiami sporo w tym siedziałem. Poza tym znam podstawy grafiki 3D i od kilku lat produkuję muzykę.

Za wyznacznik moich umiejętności posłuży scenariusz do filmu:
https://drive.google.com/file/d/16kKOMzTlPuOTmAbneSTZoHfpSFxQZ4co/view?usp=sharing

Siedzą NICO i THOMAS… nie ja wcale nie napisałem tego z Capsem…
Tak sam faktycznie jest napisane…

a wiesz że około 15 sekund czekałem z myślą że to się jeszcze ładuje?
Po prostu napis “Scenariusz” dałeś tak nisko że dopiero po 15 sekundach zobaczyłem
go na dole strony i odkryłem że jednak już się załadowało i ja taki głupi.

• Dzięki…

Szeptem -> To są szczurze nory,
Skyrim :o… prawdopodobnie xD chyba była tam podobna lokacja xD

Jaromir… przyznam że pierwsze dobre imię…

Wiesz żę wielu twórców wymyśla imiona dla swoich postaci na podstawie ukrytego znacznia?.. twoje imiona coś znaczą?..

Gospodarwtwo… Praca… Pułkownik…

Sorry… trochę “Powolna” ta opowiastka jeśli nie nazwać nudną, nie zwracając uwagi na to że jest tak krótka… cóż…

• Przemyśl imiona dla postaci i twórz ich charakter
  • Nie przepierdalaj się przez czas jak torpeda, z więzienia do gospodarstwa teleportem…
  • Nadaj historii jakiś sens…