Składam Ekipe do Animacji

Szukam chętnych osób. Concept designerów, osobe znającą sie bądź chcącą sie nauczyć riggować co bedzie nam potrzebne do modeli 3D, no i oczywiscie grafików 3D, animatorów. Chodzi o to zeby powoli sukcesywnie kształcić sie współnie i robić projekty. Animacjie 2D, 3D jak i mapping. Z tego chciał bym pobierac fundusze,

Coś o mnie jako że jestem studentem uniwersytetu opolskiego jest mozliwosc podlączenia tego pod instytucje ale całkiem niezalezne od uniwersytetu, ale z mozliwoscią dofinasowania, i pokazywania sie wszędzie gdzie sie da. Ja zajmuje sie character designem. Mam za sobą kilka animacji, jak i gre mobilną.

I tak jak sie tworzy team w grach i wspolnie sie cos osiąga chciał bym stworzyć team animatorów.

To moje prace

Chętnych pw lub email
tonykusmierski@gmail.com

Szymon zachariasz szukaj mnie na yt

Ucze sie od walta disneya

Polecam sie w 2d

Nazwa tematu dziwna, ale składasz ekipę żeby móc robić animacje ala CGI? Jeśli tak to mogę się podpiąć, z chęcią przy jakieś animacji bym popracował, zawsze to jest co w rubrykę więcej wpisać.
Masz jakieś konkretne plany?

Na początku chciał bym zrobic krótkie wstawki 2D żeby cała ekipa jaką zbierzemy wiedziała jak mniej wiecej miała by wyglądać praca. Ty każdy musi mieć Swoje zadanie ktos kto riguje nie powinien miec problemu z spinowaniem.

Ja tak jak napisałem skupiam sie na concept artcie. Zależy mi jednak zeby pomysl był wspólny żeby ludzie robili to z pasją, jednak finalnie brzydko to bedzie wyglądało ale 1 osoba musi zatwierdzic wszystko tak zeby później nie było nie domówien i bałagany niepotrzebnego

Raczej jedna osoba nie tyle co zatwierdza co zrównuje styl, bo każdy ma swój a w grze czy animacji wszystko ma wyglądać jakby spod jednej ręki wyszło…