Spaco - gra zręcznościowa na androida

projektowanie-gier
gamedev

#1

Cześć wszystkim,
razem z kolegą postanowiliśmy spróbować naszych sił w tworzeniu gier czego efektem jest Spaco

Jest to nasza pierwsza gra nad jaką kiedykolwiek pracowaliśmy, stworzyliśmy ją we 2 osoby korzystając z silnika Unity i ciągle staramy się ją jakoś ulepszać/poprawiać, gra jest endless runnerem

Cel samej gry jest dosyć prosty: polega ona na omijaniu spadających klocków, gracz porusza się po okręgu a gdy dotkiemy ekranu to chwilowo przyśpiesza przez co możemy kontrolować poniekąd jego położenie
Dodatkowo co jakiś czas spadają bonusy które możemy zbierać, jednym z ważniejszych jest żółty “Destroy” który możemy użyć w dowolnym momencie po zebraniu, niszczy on wszystkie klocki/przeszkody jakie są na mapie co pozwala ratować się w skrajnych sytuacjach (można je też zakupić przed grą w menu za walutę w grze)
Po śmierci jest możliwość odrodzenia się i kontynuowania albo przez obejrzenie reklamy (można to zrobić tylko raz w pojedyńczej grze) albo przez zapłacenie ceny w walucie gry (koszt rośnie z każdym odrodzeniem), poziom trudności też się oczywiście zwiększa wraz ze zwiększaniem wyniku

Przy wpisaniu kodu “SPACKAGE” w ustawieniach gracz dostanie bonus na start (waluta, skin)

Jako że jest to nasza pierwsza gra to jesteśmy bardzo ciekawi opinii o grze/mechanice i konstruktywnego feedbacku o tym co można ulepszyć/dodać :thinking: