Sword Art Online MMORPG (Pomoc przy projekcie)

game-design
projektowanie-gier
gamedev

Witam, mam 17 lat ledwie zaczynam z projektem SAO (Sword Art Online), możliwe że ktoś kojarzy tę anime, właśnie one nakłoniło mnie aby wziąć się za ten projekt, szukam ludzi (początkujących jak i już doświadczonych) w tego typu sprawach, ja osobiście jestem początkującym game designerem i zajmę się projektowaniem poziomów gry dlatego szukam chętnych do pomocy przy projekcie:

• Developerów
  • Modelarzy (Bądź dobrze radzących sobie w programach typu blender)
  • Grafików
  • Animatorów
  • Ludzi od serwerów (W końcowym etapie powstawania gry, osoba odpowiedzialna za wystartowanie serwerów!)
    Nazwa SAO to jedynie nazwa robocza!
    Nie wymagam dużych umiejętności od teamu, bo najważniejszy jest rozwój!
    Gra po ukończeniu będzie przenoszona na VR!

Więc po ukończeniu gry gra będzie na dwie platformy (VR,PC)
Dziękuje za uwage!

Tak z ciekawości: masz prawo do marki? Czy to raczej taki tytuł roboczy? :slight_smile:

Jedynie roboczy, ten projekt będzie jedynie nawiązywał do danego “Sword Art Online” zapomniałem to ująć w poście, dziękuje za przypomnienie :slight_smile:

To, co chcesz osiągnąć wymaga bardzo dużego doświadczenia. Ani ty, ani nikt, kogo będziesz w stanie zwerbować nie udźwignie takiego tematu. Zacznij od gierki na smartfona.

Projekt, schematy na grę przygotowane wystarczy tylko ekipę chętną się rozwijać,
jak już mówiłem jestem game designerem i jestem odpowiedzialny za wygląd poziomów gry, postacie które się tam pojawią jak i testowanie :slight_smile:
A jeżeli projekt nie wypali to i tak jakieś doświadczenie zdobędę przez prace nad tym projektem, tak więc niestety muszę odrzucić propozycje z smartfonem zwłaszcza ze tam jestem całkowicie zielony :blush: