Szukam chętnych do pomocy w tworzeniu gry

Witajcie,

Poszukuję osób do produkcji gry z kategorii MMORPG osadzonej w Średniowieczu.

O mnie
Jestem programistą od kilkunastu lat, specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań i aplikacji klient/serwer oraz w technologiach internetowych. Od dłuższego czasu staram się opanować Unreal Engine 4 (+VR). Wcześniej pracowałem na Cinema4D, Maya, XRay, Bryce i Vue (z 2D Corel, Photoshop od wersji 6.0). Interesuje się także psychologicznym aspektem gier i interakcją gier gatunku MMO z graczem. Prywatnie dawny fan Tibii, Neverwintera, Baldur’s Gate, Mount and Blade, nieustanny fan WoW. Grywam także w Skyrim oraz w Gloria Victis. Moje umiejętności są raczej analityczne, nie jestem artystą i to wstrzymuje mnie nieco przed kolejnym krokiem.

O grze
Nie jest to projekt o odgórnym budżecie, nie jest to także w zamyśle projekt bez środków finansowych. Gra różni się od innych przede wszystkim interesującymi rozwiązaniami ogólnej logiki oraz promuje powrót do genezy gier komputerowych i wszelkich wersji Vanilla, gdzie w mojej ocenie, na pierwszym planie były trudne wyzwania przed graczem, realistyczny grinding i rozwój postaci.

Gra posiadać będzie kilka istotnych cech, których moim zdaniem brakuje w większości produkcji, i których brak odbiera przyjemność z gry i realizm. Są to m.in:

• Non-target PVP
  • Rozległy świat gry rozbudowany do poziomu aby stymulował wyobraźnie jednocześnie oddając klimat Średniowiecza i poczucie przestrzeni gracza
  • Długi (rozsądnie długi) czas potrzebny na przemierzanie świata bez nierealistycznych ułatwień
  • Długi rozwój postaci na każdym poziomie, przeciwieństwo systemu 2 questy = 1 level
  • Brak odgórnego limitu levelu (brak mechanizmów hamowania rozwoju postaci)
  • Przemyślana implementacja kary za śmierć i dropu po śmierci
  • Posiadanie w grze własnych instancji (domy, obszary)
  • Wolność w wyborze skillów i profesji