[szukam do zespołu] programista, grafik, muzyk

Cześć!
Jeśli stęskniliście się za idea-boy’em, oto jestem :slight_smile: Zacznę od tego kim jestem - Michał, lat już 24 i z gamedevem mam niewiele wspólnego, moje doświadczenie ogranicza się do napisania jednej, podstawowej gry w Unity (która i tak nie działała xD). Mam za to dużo pomysłów, a ten najnowszy dotyczy właśnie dziedziny tworzenia gier. Sam jestem człowiekiem, który bardzo angażuje się w projekty, w których biorę udział i to jedyny wymóg, jaki stawiam przed chętnymi (o ile jacyś się znajdą, rzecz jasna).

Zacznę od twardych konkretów, by nie tracić Waszego czasu. Podejrzewam, że wiele osób podejmie już teraz decyzję czy zechce doczytać mojego posta do końca, czy też to nie temat dla nich:

• nie mam doświadczenia w tworzeniu gier. Jeśli chodzi o moją rolę w tym projekcie, zajmę się organizowaniem, koordynowaniem oraz fabułą i klimatem gry. W pisaniu jestem nie najgorszy - swego czasu zarabiałem pisząc artykuły, zresztą wydanie książki pozostaje nadal moim aktualnym celem. Biorę też na siebie promocję (o ile nie znajdzie się ktoś, kto się naprawdę na ty zna!) i koszty związane z produkcją gry;
  • koszty, wynagrodzenia etc - nie mogę zaproponować sztywnej stawki, ba, nie mogę obiecać żadnego wynagrodzenia. Szukam raczej osób, które chciałyby - podobnie jak ja - zobaczyć swoje nazwisko w jakiejś produkcji w Sklepie Play :slight_smile: Ale to nie znaczy, że nie mam nic do zaoferowania. Gra, którą wstępnie opracowałem, ma szansę na siebie zarobić. Nie ma co gdybać i dzielić skóry na niedźwiedziu, ale gdyby tak się wydarzyło, widzę tu możliwość bonifikaty. Ponadto też, jeśli zbierze się kilka osób, myślę, że byłbym w stanie zagwarantować okresowe spotkania organizacyjne, to jest pokryć koszta zakwaterowania, dojazdu etc. Chciałbym żeby to była przede wszystkim zabawa z szansą nauczenia się czegoś oraz z całkiem realną szansą zdobycia jakiegoś tam grona fanów;