Szukam druzyny do tworzenia gry w Unity3D

Szukam ekipy do budowy prostych gier na silniku Unity3D od zera.
Beda to produkcje w rzucie izometrycznym 3D.

Prosze sie nie nastawiac na zysk z tych produkcji, a bardziej realizowac sie w swojej pasji.

Sam jestem doswiadczonym programista C# (nie w branzy gier), oraz znam podstawy grafiki 2D/3D, Blender 3D, Make Human.

Start prac przewiduje na jesien.

Potrzebni sa ludzie wszelkich specjalnosci, a w szczegolnosci.

Chetnych prosze o podanie skilla od 1-10 w nastepujacych dziedzinach:

• C#
  • Visual Studio
  • Unity 3D
  • Blender 3D
  • Gimp

Pierwszy projekt to bedzie prosta gierka sprawdzajaca czy potrafimy razem wspolpracowac ze soba.
Kolejna produkcja bedzie izometryczny shooter 3D.

A masz pomysł na tą grę?

Mam kilka pomyslow - wszystkie gry w rzucie izometrycznym jak w syndicate. Wszystko do obgadania. Glownie chodzi mi o to, aby produkcja nie skonczyla jak wiele innych, ktore ciagnely sie w nieskonczonosc.

Witam,

Mam doświadczenie jako Game Designer, Writer i amatorsko zajmuje sie Grafika 2d. Chętnie przyłączyłbym się do konkretnego projektu z zamiarem ukończenia go.

Witam serdecznie,

chętnie przyłączyłbym się do projektu, który ujrzy światło dzienne ;). Mam doświadczenie jako Game Designer, Level Designer oraz Writer, działam w środowisku Unity, znam podstawy C# i mam już 2 letnie doświadczenie w leaderowaniu i pracy w grupie przy tworzeniu wszelakich gier. Znam osoby skillujące się w grafice 2D i muzyce.

Ja byłbym chętny jako programista C#. Jak coś to wiadomość prywatna, pozdrawiam.

Dodaje chetnych do slacka. Jesli ktos nie dostal zaproszenia, a sie zglosil i chce podjac wspolprace to niech poda e-maila na pw.

elo jeśli to co piszesz to prawda to jak najchętniej bym był za współpracą gdyż szukam właśnie programistę C# do współpracy nad grami (mam 6lat doświadczenia w unity 4 w source a z wykształcenia jestem grafikiem 3d) mój tel. 509152693 można dzwonic w weekendy