Szukam ekipy do stworzenia gry FPS z elementami RPG


#1

Witam

Mam na imię Tomek od 2 lat intersuje się tworzeniem gier. Moje umiejętności nie pozwalają mi na szybką prace ale naprawde potrafię przysiąść do czegoś i zrobić to dokładnie. Moim największym problemem jest to że mam zbyt dużo pomysłów. Ciągle w głowie rodzą się różne pomysły ale sam dobrze wiem, że dla jednej osoby jest to zbyt dużo. Przyda się każda osoba jeżeli zgłosi się programista to jak najbardziej znajdzie się dla niego praca. Projekt non-profit tylko dla zabawy i poprawienia swoich umiejętności chyba że będzie nam się będzie dobrze pracować wtedy pomyślimy o czymś większym.

Tyle tytułem wstępu a teraz do rzeczy. W kwestii silnik wypowiem się krótko Unity 5 lub Unreal Engine 4. Uczyłem na tych 2 silnikach myślę, że obydwa ogarniam. Moja specjalizacja to głowie UI/Projektowanie poziomów. Potrafię też pisać skrypty w C# o średnim stopniu zawansowania. W UE4 nie pisałem skryptów głównie przy pomocy tego silnika zajmowałem się projektowaniem poziomów ponieważ podobają mi się narzędzia przeznaczone właśnie do tego. UI tworzę w Photoshopie. Jeżeli chodzi o dostosowanie silnika do projektu, jestem osobą która potrafi się dostosować więc obojętne na czym będę pracować.

O projekcie

Gra typu FPS. Gracz trafię na jedną z wielu dostępnych map. I musi przetrwać tam określoną przez siebie ilość fal różnych potworów. Co do map myślę, że najlepej będzie zastosować tu małe poziomy tak aby rozgrywka była bardziej dynamiczna. Elementy do odblokowanie w grze to głowie mapy, bronie i różnego rodzaju modyfikacje czy też umiejętności. Nie stworzyłem jeszcze dokładnej dokumentacji projeku a zatem proszę o wyrozumiałość.

Wymagania:

  • Wolny czas.
  • Podstawowa wiedza o twojej specjalizacji (musisz wiedzieć co masz robić).

Jeżeli chcesz dołączyć do ekipy zapraszam do opisania swojej historii w komentarzu lub do napisania maila.

tomeknawrocki2000@gmail.com

Pozdrawiam


#2

Cześć Tomek. Mam na imię Aleksy. Jestem uczniem technikum realizacji nagrań i jestem zainteresowany pracą, gdzie zyskam nowe doświadczenie. Sam dużo grałem w gry, a zawsze chciałem wziąć udział w produkcji jakiejś gry. Mogę o sobie powiedzieć, że staram się wykonywać jak najlepszą robotę. Jeśli również jest potrzeba, to potrafię wykonać pracę szybko. Jedyne czego nie mam pojęcia, to jak zrobioną robotę dźwiękową, wpakować do gry. ( czy różnego rodzaju efekty dźwiękowe, takie jak: zmiana lektora, w zależności od miejsca przebywania postaci ) Jeśli chodzi o zakres pracy, to myślę że nie miałbym z tym problemu, więc jak jesteś zainteresowany współpracą, to napisz mi na maila aleksolszewski.ali@gmail.com


#3

Siemka Aleksy też sie zajmuję dźwiękami dlatego już Ci powiem jak to wpakować do gry. Jak realizujesz nagranie to korzystasz z Daw lub jak robisz miks i mastering. Jak masz nagranego lektora bądź jakieś dźwięki to wszystko jest wpakowywane przez Unity do gry. Ale przeważnie te dźwięki wpakowywane przez Unity są używane do Cutscenek lub liniowej rozrywki no i właśnie ten lektor jest wpakowywany do gry przez Unity.


#4

Ale jak już grasz i widzisz ooo ten dźwięk jest monotonny woo dlaczego to wtedy dźwiękowiec używa fmoda lub Wwise zeby ten dźwięk wraz z grą się zmieniał. Np. dreptanie chodzi sobie w grze no i gdyby był cały czas ten sam to by przeszkadzał a tu ten dźwięk raz szybciej chodzisz zmienisz w lewo wejdziesz do wody wejdziesz na skałe lub gdzie indziej i ten dźwięk się zmienia, żeby się zmieniał ten dźwięk w zależności od tego jak szybko chodzisz lub jak normalnie chodzisz czy tam nienormalnie to musisz użyć programu Fmod lub Wwise no i musisz mieć w Dawie nagrane np. sto próbek różnego rodzaju chodzenia i wpakujesz do Fmoda lub Wwise i musisz to zaprogramować żeby się dźwięk zmieniał a potem to przez Unity i jest w grze. Tak to jest wszystko trudniejsze niż się wydaje więc to zajmuje lata. Za kilka lat będziesz to już umieć.


#5

Ty też byś chciał dołączyć?


#6

Wiesz co hmm potwory są oklepane ciekawsze jest to jakby wydawało się ludziom, że to potwory a to zwierzęta albo inni ludzie, fajnie byłoby gdyby to było coś w stylu firewatch ale byłby to FPS z RPG opowiadajacy super historie, że jest sie na wyspie, a potem strachy na lachy, nikogo nie ma wydaje sie , że są potwory o to normalne zwirzęta, okazuje się że jest to rok 2100 ale ta wyspa jest nie odkryta i są tam ludzie ale muszą zacząć od nowa tam. I jest tam normalnie dzicz czyli jak prehistoria potem szybko ludzie bo tam sie dostali na wyspę tworza cywilizacje i przez 3 lata albo 4 już są w starozytności i średniowieczu. I są królowie, chodzi się na polowania, strzela się też jak w westernach ale można tego uniknąć, można powiedzieć, że jak niedobrzy są czasem ludzie skoro się zabijają, a poczatek jest taki, że trafiasz na wyspę i myślisz, że to horror a potem jest to normalna gra haha.


#7

Wiesz co mój projekt nie będzie mieć jakieś fabuły. Zwykły gierka wchodzisz na mapę robisz rozwałkę jak w starych dobrych grach zdobywasz punkty i kasę za mecze ulepszasz swoją postać itp. Nie mówię też, że jednymi przeciwnikami mają być potwory. Przeciwnicy przychodzili by do gracza na zasadzie fali. Te fale byłyby coraz trudniejsze a sami przeciwnicy byliby zależni od mapy na której aktualnie grasz. Przykładowo na jednej mapie mogą być to sami ludzie i z fali na fale są coraz silniejsi mają jakieś mocne zbroje itp a na innej mapie mogą być to jakieś wściekłe psy i na przykład zombie coś w tym stylu.


#8

Cześć Tomek, od jakiegoś czasu zajmuję się game design-em myślę że jestem w tym całkiem niezły, jednak dotąd pracowałem głównie sam a chciałbym się sprawdzić w pracy w zespole. Czasami także programuje więc bez trudu poradzę sobie ze skryptami o średnim stopniu zaawansowania