Szukam ekipy do stworzenia gry mobilnej! Przeczytaj

Witam tak jak w temacie poszukuje konkretnej ekipy do stworzenia gry która (nie będę owijał w bawełne) jest nastawiona na zysk oraz co ważniejsze dobrą i wciągającą zabawe…
Chodzi mi o stworzenie gry coś na podstawie |CookieRun" dużo map, postaci, ulepszeń
Poszukuje kilka osób najlepiej każda osoba która ogarnia co innego, osoby powinny mieć duże doświadczenie w tym temacie

-Grafik
-osoba która ogarnia silnik gry
-Dźwiękowiec

Niestety jestem zielony w tym temacie i nie wiem jaką osobę jeszcze potrzebuje do stworzenia 100% gry.

Moja rola w tym wszystkim to wypłacenie wynagrodzenia za stworzenie gry oraz stałe zarobki z gry (% ustalimy po stworzeniu gry) wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu na forum!

Popracowałbym nad grą ;)

Czyli my mamy pracować dla ciebie, a ty zarządzasz nami i dzielisz zyski? Wybacz, ale taka osoba jak ty nie ma co szukać na tym forum…

W ogóle się z tym nie zgodzę. Jak najbardziej osoba zarządzająca jest bardzo potrzebna jeśli wie jak wygląda kod i jak rysuję się niedźwiedzia :slight_smile: Natomiast zyski dla tej osoby w tym przypadku będą bardzo małe - zaledwie kilkuprocentowe, bo nie wykonuje pracy rzemieślniczej. I takie podejście jest moim zdaniem bardzo sprawiedliwe.

Nie każdy ma pieniądze na stworzenie gry więc ja tak jakby pomagam komuś tą gre stworzyć to jest jedna sprawa, druga sprawa to taka że marketingiem gry tak samo ja się zajmuję, trzecia sprawa to dystrybucja licencje, posiadam swoją działalność gospodarczą, więc mówisz że nie uczciwy to jest układ ? Skoro cała grupa uzupelnia siebie nawzajem ? Kolejna sprawa jest taka, że nacodzien pracujesz dla swojego szefa, też mu mówisz to co mi napisałeś ? Ja nikim nie zarządzam, tutaj chodzi o stworzenie teamu a nie każdy ma pieniądz na stworzenie owej gry

Ja mogę trochę pomóc mogę porobić grafikę i zawsze mogę jakiś pomysł podrzucić
Masz już kogoś chętnego do współpracy czy tylko ja jestem chętny?