[Szukam] Grafik 2D, Dźwiękowiec - prosta gra na Androida/iPhone, późniejsze projekty ; )

game-design

Cześć!

Oferuję Ci udział w moim prywatnym projekcie (i kolejnych projektach), który mam zamiar wydać na Google Play (mam konto), a także Apple Store (mam Maca i konto) - jednak na iPhone wydam ją później niż na Androida. Na razie startuję z prostymi i minimalistycznymi projektami gier na telefony - co ma swoje plusy, głównie to fakt, że szybko ujrzysz swoje dzieło na świecie. ; )

Projekt w którym weźmiesz udział, nie jest projektem, który zdechnie po kilku miesiącach, tylko jest grą, która ujrzy światło dzienne, także weźmiesz udział w projekcie, którym pochwalisz się w swoim Porftolio i CV!

O mnie:
Jestem zawodowym programistą (web-developerem), który hobbystycznie zajął się Game-Developingiem.
Na razie jest to dla mnie “przygoda”, chcę zobaczyć co można z tego “wycisnąć”. ; )
Jeśli będzie fajnie i przyjemnie, to jestem gotowy nawet na otwarcie studia gier.

Masz coś, czy tylko obiecujesz!
Mam już jeden tytuł, który jest bliski wydania, jednak potrzebuje dopieszczenia po stronie graficznej i dźwiękowej. Jest to prosta gra typu “labirynt” stworzona z “tilesów” 32x32. Powiedzmy, że projekt jest gotowy w 80%, bo sama gra już działa, jednak muszę dorobić Menu, Opcje, Stronę z punktacją itd.

Co możesz mi zaoferować Damianie?
Przyjacielu, Ty sam na pewno wiesz jak najlepiej będę mógł docenić Twój wkład. Są różne opcje, od wrzucenia Twojego imienia i nazwiska na listę twórców, po zapłatę za konkretną pracę (w moich projektach niestety nie ma opcji dzielenia się zarobkiem z produktu - to może wejść w grę przy wspólnych projektach) - po prostu napisz co Cię interesuje i pisz o tym otwarcie. Nie ugryzę Cię, jeśli poprosisz o nie-wiadomo-co. ; )

Plan na przyszłość i wydawanie gier