Szukam grafika 3D do hobbystycznego projektu


#1

Witam,
Poszukuję grafika 3D do projektu hobbystycznego gry logiczno-przygodowej z elementami escape room’u

O grze: Gracz jako game developer po nudnej i męczącej pracy idzie spać, akcja gry dzieje się podczas snu. Celem każdego poziomu jest domyślenie się, o co chodzi (na podstawie cutscenek) i wykonanie określonych zadań. Na wykonanie każdego poziomu mamy ograniczony czas - gdy się skończy, gracz budzi się, a w kolejnym śnie musimy zaczynać od nowa dany poziom, jednak posiadamy już pewną wiedzę i możemy pominąć niektóre zadania
Dokładniejszy opis: https://docs.google.com/document/d/1-NWo9VwWZAv0OqVdShBz-wXlLpxPH0o8AqA9gKtcfb0/edit?usp=sharing
Podgląd gameplay’u: https://drive.google.com/file/d/1lCh4H5mXgOcEo36x-C91xmgsULzRvdlh/view?usp=sharing

Wymagania: Umiejętność modelowania Low-Poly, tworzenie prostych animacji

Projekt jest hobbystyczny, na chwilę obecną posiadam działający prototyp z wszystkimi głównymi mechanikami i szczegółowe opisy 11 pierwszych poziomów. Projekt jest tworzony w Unreal Engine 4

Ja natomiast programuję wszystkie elementy, tworzę poziomy, fabułę (co do fabuły to jeśli grafik będzie miał swoje pomysły i da się je wpasować w całość, to jak najbardziej :stuck_out_tongue: )

Zapraszam do kontaktu: dlugi.03.spam@gmail.com lub discord: Dlugi_03#5509


Game designer - z live escape room do gamedev
#2

Ja niestety mam na głowie swój projekt, ale napiszę tylko, że jako nieliczna z osób założyłeś normalny temat. Wreszcie jakiś normalny temat, a nie: “tworzę super mmorpg, mam genialny pomysł, nic nie mam, zróbcie mi, zgłaszać się!!!”.


#3

Ja również mam na glowie zbyt wiele rzeczy, by angażować się w projekt, ale podpowiem kilka rzeczy :slight_smile:

  1. Zamiast mrugającej lampy odliczającej czas, daj duży zegar odliczający czas na górze ekranu (np. po środku). To zbuduje w graczu ciśnienie, plus nikt nie dostanie ataku epilepsji :smiley:
  2. Po obejrzeniu muszę z przykrością stwierdzić, że masz jeszcze trochę za mało :confused:
  3. Musisz koniecznie ogarnąć trochę grafiki 3D. Albo to, albo ziomal, który będzie Ci robił modele za free… albo jakieś assety z marketplace’a. Inaczej nie przyciągniesz uwagi. Niestety tak działa brutalny świat :stuck_out_tongue: Parę klocków ustawionych randomowo w powietrzu, trochę ścian i text render niestety nie zdadzą egzaminu.

Życzę jak najlepiej!


#4

dzięki, zastosuję się do twoich porad - jak będę miał więcej + grafiki (z marketplace) to wrócę tutaj ze zaktualizowanym projektem


#5

Pracuję już nad grafiką, muszę jeszcze douczyć się z materiałami, bo coś cienie dziwnie wyglądają pod build’zie światła - Jak myślicie, takiej jakości modele wystarczą? Muszę jeszcze zrobić parę poprawek, ale nie wiem, czy jest sens, żebym samemu robił modele, czy lepiej z marketplace? Bo kolega mówi, że jest ok, ale wolę dopytać się tutaj, bo tu mogę liczyć na krytykę doświadczonych grafików :stuck_out_tongue:


#6

Co do modeli to przeglądaj itch tam jest dużo free assetów np https://fertile-soil-productions.itch.io/modular-house-collection
Imo każda gra z widokiem pierwszoosobowym powinna mieć już trochę detali nawet jeśli jest low poly lub stylizowana na PS1.
Co do mechanik samej gry to ja bym szedł bardziej w speedrun od 0 niż odliczanie czasu. Druga rzecz, że jednak zagadki logiczne jak odgadywanie kodu to randomowo, żeby nie było zbyt liniowo.
Gracz może przegrać jak spadnie w przepaść, wpadnie w pułapkę czy coś takiego i to wystarczy. Przegranie bo czas się kończy i dodatkowo utrudnienia zręcznościowe to już może być zbyt frustrujące.
Na koniec jeszcze warto przemyśleć fabułę jak to osadzić. Serio sen? Może gość został uwięziony w labiryncie szaleńca? Stylówka podchodząca pod horror, krew na ścianach, trup tu i ówdzie, czasem jakiś jumpscare?


#7

Musiałbym się zastanowić - fabuła jest jako sen, ponieważ dzięki temu można dać graczowi limit czasu na wykonanie zadań, celowo jest dość mało czasu, np.: 1sza próba - gracz wie gdzie jest klucz i czas się kończy, 2ga runda - gracz otwiera drzwi i poznaje kod do portalu, itd… Chodzi o to, żeby praktycznie żadnego poziomu nie dało się przejść za pierwszym razem :slight_smile: Ogólnie w grze nie planuję robić za wielu pułapek - czas ma być głównym ograniczeniem, po prostu niektórym przejście danego poziomu zajmie 5, a dla innych 10 prób. Mógłbym np. dodać opcję podpowiedzi, gdy gracz się poddaje, mógłby sprawdzić rozwiązanie, ale w statystykach by miał pokazaną ilość użytych podpowiedzi.


#8

Mi się ten pomysł ze snem podoba, akurat pasuje do gameplayu.


#9

Grafiki powoli już powstają, jednak grafik ma bardzo mało czasu - na screenie widać model stodoły :slight_smile: