[Szukam grafika2d/marketingowca/dźwiękowca]: Mobile aRPG (sidescroller)


#1

Witam,
Od pewnego czasu pracuję solo nad projektem mobile aRPG. Pomysł głównie wywodzi się z dużej ilości godzin spędzanych na farmieniu i optymalizowaniu end-gameowych postaci w grach takich jak Diablo2 i Path of Exile.
Inicjalnie miałem pomysł na drzewko talentów z levelami na wierzchołkach i keystone’ami (bonus który zmienia mechanike gry) na odpowiednich levelach tych wierzchołków, tutaj przykład:

Potrzebowałem więc “naczynia” w którym mógłbym ten pomysł umieścić i przetestować. Kiedyś podczas korepetycji które udzielałem z Unity potrzebowałem przykładowej gry którą mógłbym napisać żeby pokazać jak w praktyce działa obiektowy kod. Pomyślałem sobie o mechanice walki w stylu pokemonów na gameboy gdzie wybiera się akcję co turę:

Ale chciałem żeby gra była real-time a nie turówka więc zrobiłem cztery buttony: attack, block, potion i special. Tak wyszło (buttony klika się kciukami na mobile):

Oczywiście prototyp drzewka był jedną z pierwszych rzeczy które zaimplementowałem:

Ale im więcej pisałem i testowałem tym więcej rodziło się pomysłów. Zrobiłem więc “enrage” mobom (jak masz za mało dpsu to cie depczą więc nie da się grać full-tank), trzy drzewa talentów, 3 różne speciale do wyboru, SP bar, AI mobów które w normalnym trybie atakuje i blokuje a podczas enrage wyłącznie atakuje.
Teraz pracuję nad systemem run i słów runicznych które zastępują ekwipunek i można je wymieniać podczas walki (gra jest pauzowana), tutaj koncept:

Doszedłem więc do etapu w którym widać już spory potencjał, myślę że od strony designu/programowania mogę wszystkie zaplanowane ficzery wykończyć w przeciągu miesiąca lub dwóch i mieć dość nieźle grywalną gierę. Są jednak aspekty z którymi nie potrafiłbym sobie sam poradzić, mianowicie:

  • Postacie 2D i ich animacja. Na razie gra używa tanich assetów postaci i cienkich animacji, potrafię tworzyć grafikę do UI ale animowanie i anatomia mnie przerasta. Mam koncept jak ma wyglądać główna postać i kilka rodzaji potworów
  • Marketing
  • Udźwiękowienie (na razie jest kilka royalty-free dźwięków bez muzyki)
  • Grafika UI - chciałbym mieć więcej czasu na zajmowanie się kodem i designem więc dobrze by było gdyby grafik przejął graphic design UI ode mnie

Szukam więc ludzi do współpracy związanych z powyższymi kategoriami.
Co oferuję? Nie posiadam żadnego budżetu więc oferuję podział zysków według schematu:

Jako że biorę na klatę game design i programming mam 40%, jeśli na przykład zgłosi się artysta który też chce robić marketing to weźmie 40%. Jeśli będzie kilka osób na jednym polu to się dogadują między sobą kto ile włożył udziału w tą kategorię. Prosty system.

Resztę rzeczy chciałbym omówić jak będzie już kilku chętnych i można będzie brainstormować.
Mile widziane osoby które mają doświadczenie w D2/D3/Path of Exile albo aktywnie grają

Tutaj trochę więcej screenów/konceptów: https://connect.unity.com/p/58bee2f632b3060029fd8786