Szukam osób do współtworzenia gry myśliwskiej (początkowo non profit)

Od 1.5 roku zajmuje się programowaniem (głównie C#, na 2 miejscu PHP + próbowałem wielu innych języków, ale nie przekonały mnie do siebie, np java, c++, js), gdyby spojrzeć na “trudne początki”, będą już 2 lata.

Grzebałem głównie przy aplikacjach internetowych, tworząc do nich backend, nie mam zbyt dużego doświadczenia w programowaniu gier - jedynie kilka albo kilkanaście godzin spędziłem próbując uczyć się Unity3D. Nie uważam się za programistę gier, jednak chciałbym tego spróbować i podszkolić się podczas pracy nad fajnym projektem - takim gdzie pojawiają się już grafiki 3d, dźwięki, gracze, w dodatku całość ma sens, nie jest tylko zwykłym ćwiczeniem.

Jakiś czas temu zainteresował mnie temat polowań, a dokładniej bowhuntingu. Zauważyłem że jest troche gier o tematyce ogólnego polowania, ale prawie żadna nie skupia się na typowym polowaniu za pomocą cichego i trudnego łuku. A gdyby tak zrobić grę łowiecką, gdzie co prawda możemy polować z bronią, jednak gra skupiona jest na łucznictwie.
(Celujemy w niszową pasję)

Gra początkowo planowana jest do realizacji na silniku Unity3D, z użyciem grafiki możliwie realistycznej,
(ograniczonej do umiejętności grafików w projekcie i poziomu optymalizacji)

Ja zajmę się częścią organizacyjną (zarządzanie projektem itp) i programowaniem, jednak będę potrzebował jeszcze (według priorytetu)
-grafik 3d - modele broni, zwierząt, lasu, budynków leśnych, rąk naszej postaci (niezbędny do projektu)
-grafik 2d - głównie tekstury, ekrany ładowania, wygląd menu
-dźwiękowiec - dźwięki chodzenia, lasu, strzelania i zwierząt (nie znam profesjonalnego określenia tego stanowiska)

Grę chciałbym współtworzyć w małym zespole, najlepiej o rozmiarze zbliżonym do 5 osób, gdzie każdy każdego zna i każdy zajmuje się własną sekcją projektu.