Szukam pirata [GRAFIK 2D] poszukiwany

Cześć,
nazywam się Grzesiek, jestem programistą C# i działam na silniku Unity.
Mam 29 lat i obecnie 20 letnine doświadczenie w hardcorowym graniu.
Programuje od około 2 lat, do niedawna pracowałem w jeden z Polskich firm jako unity developer, jednakże
zwolniłem się po to, aby spróbować swoich sił pracując sam dla siebie.
Wydałem już kilka słabszych gierek, niedawno wydałem swój projekt większej gry mobilnej mmorpg, który cały czas na bieżąco aktualizuję, ale nie o nim mowa, chciałem jedynie nadmienić, że ze mną nie ma żartów :stuck_out_tongue:
Jak mówię, że zrobię to zrobię choćby nie wiem co.
Nigdy się nie poddaje, potrafię siedzieć nad jakimś błędęm nawet cały tydzień aż go nie poprawię.
Zdarza mi się pracować po 18-20 godzin dziennie, jestem upraty i dążę do wyznaczonego celu.
Przechodząc do sedna, to poszukuję grafika do współpracy przy nowym projekcie, który zaczynam.
Projekt to gra mobilna, osadzona w świecie piratów, gra podobna do Ogame itp. w sieci jest sporo takich gier.
Mój projekt nie będzie wyróżniać się z tłumu, ale nie o to mi chodzi, jedyne co mnie interesuje to stabilizacja finansowa
która jest możliwa wydając ten projekt, tak aby następne projekty mogły być oryginalne i wyjątkowe.
Nie jestem w stanie opłacać nikogo i traktować współpracy na zasadzie szef-pracownik, raczej chciałbym aby współpraca między nami była na zasadzie równy z równym i podzielenia zysków po wydaniu projektu (a projekty zostanie na 100% wydany, dotychczas wydałem wszystko co zaplanowałem, nie mógłbym spokojnie spać gdybym nie dokończył tego co zacząłem ;)).
Więc szukam kogoś kto nie myśli kategorią “nachapać się teraz bo jutra może nie być” ale kogoś kto myśli przyszłościowo i wie, że wkładając w coś serce można stworzyć coś niesamowitego, robiąc to co się kocha, zyskując sławę z którą zapewne pojawią się pieniądzę.