[SZUKAM PRACY] Grafik 2D


#1

Hej!

Mam rok doświadczenia w firmie S&S Media, w której zajmuję się projektowaniem stron internetowych, banerami, animacjami komercyjnymi itp.
Poszukuję swojej pierwszej pracy w Gamedevie, najchętniej zdalnej lub w Warszawie.

Interesuję się głównie sztuką koncepcyjną, ale bardzo chętnie zajmowałbym się też grafikami lub animacjami (2D), które miałyby się znaleźć w grze.
Wykonuję prace w zakresie zaczynającym się na stylu kreskówkowym aż po styl semi-realistyczny.

Zachęcam do obejrzenia mojego portfolio oraz profilu na ArtStation.

PORTFOLIO: https://maciekkadziela.wixsite.com/maciejkadziela
ARTSTATION: https://www.artstation.com/maciej_kadziela


#2

Jeśli szukasz pracy w gamedev dobrym zwyczajem jest mieć trochę prac związanych z gamedev.
Ty masz jedną…

Na prawdę narysowanie 10 konceptów do jakiś gier (tydzień roboty jak nie 3 dni) chociażby dla samego treningu raz ze poprawiłoby twoje umiejętności a dwa miałbyś co pokazać w portfolio.


#3

Hej!

Jestem świadomy tego, że posiadanie prac pod gamedev w portfolio poprawiłoby moją sytuację.
Zorientowałem się o tym niedawno i z tego też powodu postanowiłem zrobić koncept pół-elfki Ritorin, o którym zapewne wspomniałeś.

To prawda, że jest to tylko jedna praca, ale znajdują się w niej 3 różne koncepty - postaci i dwóch broni.
Jestem też aktualnie w trakcie wykonywania dwóch kolejnych prac w tym stylu.

Niemniej jednak dziękuję za komentarz i pozdrawiam!


#4

mam na myśli to ze jesli szukasz pracy to taka osoba spodziewa się od ciebie ze będziesz śmigał te koncepty. Zazwyczaj 1 koncept zajmuje z 1-3 godzinki plus jakiś polish który nie jest konieczny.
Zatem z boku wyglada to tak jakbyś albo bardzo długo pracował nad 1 konceptem
albo nie robił ich po prostu.

rozumiem gdybyś dopracowywał ilustracje ale koncepty mają powstawać jak świeże bułeczki w liczbie kilku dziennie bo to pomysły a nie wyszlifowane ilustracje.


#5

Nie do końca się z tym zgodzę, ponieważ koncept postaci np. do gry 3D powinien ukazywać ją w wystarczającym szczególe i z różnych perspektyw, żeby ułatwić pracę reszcie zespołu.

Jak wykonuję koncept postaci to zanim zabiorę się do renderu, to najpierw eksploruje wszystkie pomysły, które mam w głowie i jednocześnie dorzucam do tego elementy z refek, potem sprawdzam czy da się zrobić coś ciekawego z twarzą postaci, następnie wykonuję różne wersje kolorystyczne całej postaci i na koniec robię finalny render.
Myślę, że ten proces się sprawdza (mimo, że jest czasochłonny) i jest czymś co artysta 3D może potem wykorzystać.

Przy okazji zaznaczę, że nie jestem jeszcze profesjonalistą w tej kwestii - jak już pisałem, szukam swojej pierwszej pracy w Gamedevie.